donderdag 27 januari 2022

Kerstkaart week 4 - start challenge januari

Hey hallo, 

Vandaag start de challenge van Januari bij 52WTC..

Deze keer mocht Nancy het thema bepalen...

maak een kaart met kaars(en) erop

echt een kerstitem, wat zorgt voor licht, sfeer en gezelligheid

ik maakte een kaart met een hele rij verschillende kaarsen..

 


Het achtergrond papier, bestaat uit een soort flikker sterren, 
de kaarsen heb ik uit glitter papier (wit), brons, zwart en zwart wit dp papier gestanst..
Aan de binnenkant, staat een mooie grote tekst...


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC,
en kijk naar de voorbeelden van de gastdesigners en het team..

Ik wens je een mooie donderdag toe, 
en morgen gewoon weer een ander kaartje.. 







22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en de achtergrond is super.

Elly zei

Geweldige kaart Ingrid.
Groetjes Elly

Jantine zei

Wat een heerlijke rij kaarsen, Ingrid. Wel nodig op deze grijze dagen...
Mooie tekst ook aan de binnenzijde.
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Supermooie kerstkaart met al deze mooie kaarsen. Leuke tekst erbij. Groeten Trijntje

Trudy zei

Super leuke kaart en wat een mooie tekst erbij!
Groetjes Trudy

Eri zei

Wow, ik vind je kaart supergaaf!
Groetjes, Eri

Irene zei

Toffe kaarsenrij en super tekst!
XxIrene

Suzan zei

Vind hem prachtig Ingrid! Top!
Groetjes Suzan

Katrin zei

een chique kaart! heel erg mooi

Liefs, Katrin

Diny zei

Prachtig kaartje Ingrid....zo gezellig met de verschillende kaarsen!
Groetjes Diny

cards-by-epie zei

Waauuww....wat een mooierd superleuke kaarsen !!
Groetjes Epie

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooi papier erachter! Heel mooi hoor deze kaarsen en deze kleuren! Groetjes Marijke.

Mirjam zei

Wat een mooie kaart is het geworden. Super leuk.
Groetjes Mirjam

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf al die verschillende kaarsen op een rij Ingrid en die tekst is zeker heel mooi. Mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart, met hele leuke kaarsen.
Liefs Annemarie en Merit

martina's kaartjes zei

Wat een leuke, sfeervolle kaart heb je gemaakt, helemaal netjes volgens voorschrift, mooi
grtjs, Martina DT 52 WTC

!neke zei

Geweldige kaart Ingrid !
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Ingrid, toffe verzameling mooie kaarsen, en dat achtergrondpapier is er perfect bij! ik dacht eerst dat het met een stans gemaakt was.
groetjes
Nancy

Kaartenkraam zei

Prachtig al die kaarsen op een rijtje en de achtergrond doet het er erg goed bij!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Wouw, wat een mooie kaart Ingrid en wat een prachtige tekst aan de binnenkant! Een hele leuke challenfe en wat zal het volgende week gezellig zijn met al die kaarsjes!
xx Gerie

Gina zei

Hele leuke kaart met die zwart gouden kaarsen ! Groetjes, Gina

Nancy zei

Hey Ingrid,

Wat een mooie kaarsenkaart maakte je... Leuke modellen kaarsen op een schitterende achtergrond. Ben fan!

Liefs,
Nancy