Hey hallo,
Vandaag start de challenge van Januari bij 52WTC..
Deze keer mocht Nancy het thema bepalen...
maak een kaart met kaars(en) erop
echt een kerstitem, wat zorgt voor licht, sfeer en gezelligheid
ik maakte een kaart met een hele rij verschillende kaarsen..
Het achtergrond papier, bestaat uit een soort flikker sterren,
de kaarsen heb ik uit glitter papier (wit), brons, zwart en zwart wit dp papier gestanst..
Aan de binnenkant, staat een mooie grote tekst...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC,
en kijk naar de voorbeelden van de gastdesigners en het team..
Ik wens je een mooie donderdag toe,
en morgen gewoon weer een ander kaartje..
22 opmerkingen:
Prachtige kaart en de achtergrond is super.
Geweldige kaart Ingrid.
Groetjes Elly
Wat een heerlijke rij kaarsen, Ingrid. Wel nodig op deze grijze dagen...
Mooie tekst ook aan de binnenzijde.
Groetjes
Jantine
Supermooie kerstkaart met al deze mooie kaarsen. Leuke tekst erbij. Groeten Trijntje
Super leuke kaart en wat een mooie tekst erbij!
Groetjes Trudy
Wow, ik vind je kaart supergaaf!
Groetjes, Eri
Toffe kaarsenrij en super tekst!
XxIrene
Vind hem prachtig Ingrid! Top!
Groetjes Suzan
een chique kaart! heel erg mooi
Liefs, Katrin
Prachtig kaartje Ingrid....zo gezellig met de verschillende kaarsen!
Groetjes Diny
Waauuww....wat een mooierd superleuke kaarsen !!
Groetjes Epie
Wat een mooi kaartje en wat een mooi papier erachter! Heel mooi hoor deze kaarsen en deze kleuren! Groetjes Marijke.
Wat een mooie kaart is het geworden. Super leuk.
Groetjes Mirjam
Wat gaaf al die verschillende kaarsen op een rij Ingrid en die tekst is zeker heel mooi. Mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het.
Lieve groetjes Miranda
wat een prachtige kaart, met hele leuke kaarsen.
Liefs Annemarie en Merit
Wat een leuke, sfeervolle kaart heb je gemaakt, helemaal netjes volgens voorschrift, mooi
grtjs, Martina DT 52 WTC
Geweldige kaart Ingrid !
Groeten Ineke
heel mooie kaart Ingrid, toffe verzameling mooie kaarsen, en dat achtergrondpapier is er perfect bij! ik dacht eerst dat het met een stans gemaakt was.
groetjes
Nancy
Prachtig al die kaarsen op een rijtje en de achtergrond doet het er erg goed bij!
groetjes van Ank
Wouw, wat een mooie kaart Ingrid en wat een prachtige tekst aan de binnenkant! Een hele leuke challenfe en wat zal het volgende week gezellig zijn met al die kaarsjes!
xx Gerie
Hele leuke kaart met die zwart gouden kaarsen ! Groetjes, Gina
Hey Ingrid,
Wat een mooie kaarsenkaart maakte je... Leuke modellen kaarsen op een schitterende achtergrond. Ben fan!
Liefs,
Nancy
Een reactie posten