Boeket met Tulpen

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe post...

De tulpen ze zijn er weer, mijn favoriete bloemen..Zo heerlijk 
om weer een beetje voorjaar in huis te halen met de bjoeties...
Het mooiste in allerlei kleuren..

Ik zag bij Marianne Design challengeblog een vraag voorbij komen om:

kaart met label en lint erop te maken. 

Ik had de tulpen in een Hollands stijltje kunnen maken, 
maar eerst mijn favorietjes in het boeket gedaan, 
de tulpen maken is een werkje, maar ideaal als ik nachtdienst heb, 
en 's avond even zomaar wat wil doen, niet teveel denken, niet te lang, 
dan heb je de basis zo klaar, de tulpen lagen dus al een paar dagen te wachten..

 

De grootste tag is ideaal voor slimline kaarten, deze past er mooi op.. 
Op een klein kaartje aan de tulpen heb ik gefeliciteerd gestempeld.. 

Deze kaart doet mee bij : Marianne Design challengeblog #285

Gebruikte materialen Marianne Design
LR0742 - Tiny's boeket
LR0586 - Tulips
CR1510 - Long Tags
PB7035 - papier Eline's Winterhuis Happy & Bright

Ik wens je een mooi weekend toe, en in ieder geval tot zondag..




Reacties

  1. Wat een mooi papieren boeket. Heel leuk gemaakt. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben ook dol op tulpen!!
    Vind ze super leuk in een gecombineerd boeket.
    Deze variant van papier heb je mooi gemaakt, daar ga je vast iemand blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe met je mee wat betreft tulpen, kerstboom weg...tulpen erin, hihi Wat een leuke stans is Tiny's bouquet hè en wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt Ingrid!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Label OP kaart" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke fleurige kaart met die leuke bos tulpen Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, da is geweldig
    Stunning card, great job
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk fleurig boeket met tulpen. ik heb vandaag met mijn moeder met kleine tulpjes een paar boeketten gemaakt o leuk in het voorjaar om dit soort kaarten te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met dat voorjaarsboeket.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart met dit gemengde tulpenboeket.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart Ingrid, laat het voorjaar maar komen ;-)
    bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende creatie!
    Dank je wel voor het meedoen met de Label OP kaart challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart Ingrid. Van mij mag het voorjaar worden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge 'label OP kaart'

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke tulpenkaart. Ze staan hier ook al weer in de kamer.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk voorjaars boeket met de tulpen
    Gezellig dat je meedoet met onze "Label-Lint" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.