vrijdag 7 januari 2022

Boeket met Tulpen

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe post...

De tulpen ze zijn er weer, mijn favoriete bloemen..Zo heerlijk 
om weer een beetje voorjaar in huis te halen met de bjoeties...
Het mooiste in allerlei kleuren..

Ik zag bij Marianne Design challengeblog een vraag voorbij komen om:

kaart met label en lint erop te maken. 

Ik had de tulpen in een Hollands stijltje kunnen maken, 
maar eerst mijn favorietjes in het boeket gedaan, 
de tulpen maken is een werkje, maar ideaal als ik nachtdienst heb, 
en 's avond even zomaar wat wil doen, niet teveel denken, niet te lang, 
dan heb je de basis zo klaar, de tulpen lagen dus al een paar dagen te wachten..

 

De grootste tag is ideaal voor slimline kaarten, deze past er mooi op.. 
Op een klein kaartje aan de tulpen heb ik gefeliciteerd gestempeld.. 

Deze kaart doet mee bij : Marianne Design challengeblog #285

Gebruikte materialen Marianne Design
LR0742 - Tiny's boeket
LR0586 - Tulips
CR1510 - Long Tags
PB7035 - papier Eline's Winterhuis Happy & Bright

Ik wens je een mooi weekend toe, en in ieder geval tot zondag..




15 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een mooi papieren boeket. Heel leuk gemaakt. 😉

Daphne zei

Ja, ik ben ook dol op tulpen!!
Vind ze super leuk in een gecombineerd boeket.
Deze variant van papier heb je mooi gemaakt, daar ga je vast iemand blij mee maken.

Scraptastisch zei

Ik doe met je mee wat betreft tulpen, kerstboom weg...tulpen erin, hihi Wat een leuke stans is Tiny's bouquet hè en wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt Ingrid!
xx Gerie

Judith zei

Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Label OP kaart" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke fleurige kaart met die leuke bos tulpen Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Oh, da is geweldig
Stunning card, great job
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Trijntje zei

Wat een leuk fleurig boeket met tulpen. ik heb vandaag met mijn moeder met kleine tulpjes een paar boeketten gemaakt o leuk in het voorjaar om dit soort kaarten te maken. Groeten Trijntje

marian zei

Wat een prachtige kaart met dat voorjaarsboeket.
Groetjes van Marian.

Wies zei

Hele mooie kaart met dit gemengde tulpenboeket.
Groetjes, Wies

Aniet zei

Superleuke kaart Ingrid, laat het voorjaar maar komen ;-)
bedankt voor het meedoen,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Wybrich zei

Schitterende creatie!
Dank je wel voor het meedoen met de Label OP kaart challenge
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

jolanda creatief bijtje zei

super leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
Dt challengeblog MD

Anita zei

Super leuke kaart Ingrid. Van mij mag het voorjaar worden.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge 'label OP kaart'

Gr. Anita
MDblog

Henriët zei

Wat een vrolijke tulpenkaart. Ze staan hier ook al weer in de kamer.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Heerlijk voorjaars boeket met de tulpen
Gezellig dat je meedoet met onze "Label-Lint" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog