donderdag 22 juli 2021

kerstkaart week 29

Welkom op deze donderdag, 

wat gaan de weken tot snel voorbij..

Vandaag heb ik een tagkaartje voor jullie, 

even een snelle versie gemaakt... 

De grote tag heb ik ooit gekocht bij Sosterene Grene.... 



Het papier is van Tilda, dit is een blok met mooie winterse papiertjes, en drie vellen 
met allemaal uit gestanste plaatjes, die kun je dus eruit duwen....
Dan is je kaartje snel gemaakt...als je niet veel tijd hebt is dat even makkelijk.. 


Klik je op de bovenstaande afbeelding kom je op het blog terecht van 52WTC .
Daar kan je je kaart linken tot 23.55 uur vanavond..

Fijne dag gewenst.... 









11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi tag heb je gemaakt Ingrid...heerlijk van die snel klaar kaartjes die moeten ook weleens even tussen door kunnen, en dan is zo,n blok met passend papier en uitdruk plaatjes een welkome uitkomst.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en schattige hertje en andere details
groetjes ellen

Jantine zei

Heel mooi met die grote tag, Ingrid. Handig dat je die kant en klaar had liggen.
Dat blok van Tilda heb ik ook volgens mij.... moet ik nodig weer eens gebruiken.
Groetjes
Jantine

Kaartenkraam zei

Soms komt dat heel goed van pas die snel klaar materialen en je kaart is er niet minder om hoor, vind hem prachtig!

groetjes van Ank

Trudy zei

Leuke tagkaart! Ik ben ooit ook eens in Den Haag in die winkel geweest! Ik vraag me af of hij nog bestaat!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een mooi kaartje en leuk papier! Handig af en toe zulke materialen die je snel kunt gebruiken! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuk kerstlabel is het geworden Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

tof label Ingrid, dat Tildablok blijft mooi he!
Dankjewel voor de prachtige verjaardagskaart die ik ontvangen heb, heel leuk stempelwerk!
groetjes
Nancy

Rosina zei

Prachtig is je kersttag voor deze donderdag Ingrid...en ja handig als je even wat minder tijd ervoor hebt..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een super leuke tag heb je gemaakt Ingrid....mooie kleuren!
Groetjes Diny

!neke zei

Leuke tag Ingrid !
En suf van mij .....kaart vergeten te plaatsen...