1 vel verschillende kaartjes (3)

 hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post...

klik hier (1) en klik hier (2)

Dit is de laatste in de serie, van 1 A4 vel vier verschillende kaartjes maken....

Het zwart wit vel is van een stansblok van de Action, nu ben ik niet echt van stansblokken, maar 

vaak zit er wel leuk papier bij, en omdat de prijs niet al te hoog is bij de Action, kun je er makkelijk 

eentje in je winkelmandje laten glijden, hi hi... 



Een kaartje voor de voorraad voor een nieuwe woning... 
En hieronder een kaartje voor neef Rob die woensdag jarig is..
Hij is musicus...muziek is zijn lust en leven, en ook zijn baan... 


een afbeelding van een oude piano..een slimline modelletje.. 
Zijn broer kreeg het kaartje wat je onder 1 ziet.... ook met muziek... 

Het velletje is nu op, misschien dat ik nog eens aan de slag ga met een ander leuk papiertje..
wie weet....er zijn in april zoveel mensen jarig geweest..dat ik even aan de bak moest... 

Ik wens je een mooie dag toe.. tot laters.. 





Reacties

Diny zei…
Twee hele leuke kaartje Ingrid...wat heb je mooie kleuren gebruikt!
Groetjes Diny
Daphne zei…
Dat zijn 2 leuke kaartjes zeg.
De eerste, dat achtergrond papier, dat is mooi, zou heel mooi passen bij mijn wild-life stempeltjes.
Ik doe dat ook bij Action, dan koop ik een blok waar ik wat leuks in zie, voor de prijs hoef je het niet te laten en soms komt de rest ook nog wel van pas.