woensdag 25 november 2020

kaartje voor kleuren kaart team

Hey hallo, 

De laatste woensdag van November al weer, dat betekent een KKT..

Deze keer met de kleuren; 

warm geel - goud 

Ik blende de achtergrond met licht geel en iets warmer gele distress inkt..

De achtergrond stempel stempelde ik met warm geel ( deze is van Janine)

De blaadjes zijn van Karin Joan, en deze emboste ik goud..

De tekst is van Stampin' UP!


Zie onderstaande kleuren van het KKT


Mooi woensdag gewenst, morgen weer een kerstkaartje...




27 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kaartje Ingrid!

Daphne zei

Knap gemaakt.
Pittig moeilijk, deze kleuren combinatie, maar wat mooi.

Henriët zei

Een hele mooie kaart! Mooi met de achtergrondstempel.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

toffe kaart met de niet zo evidente kleuren van het KKT!
Nancy

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ingrid!
Fijne dag.

Jantine zei

Hele mooie kaart Ingrid. Echt knap in deze moeilijke kleurencombinatie.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een leuke kaart Ingrid!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Ingrid, leuk samengesteld met die mooie achtergrond, stansjes en stempels
groetjes Rosina

Diny zei

Wat een gave kaart Ingrid......jij hebt er echt iets moois van gemaakt!
Groetjes Diny

Marjan zei

Prachtige kaart!!

Colien zei

Tof kaartje in de kleurtjes van deze maand. De blaadjes komen mooi uit op de prachtige achtergrond, heel gaaf!
grtz Colien

karin zei

Mooi kaartje in de KKT kleuren Ingrid.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Ingrid,

Mooi gemaakt! Leuk hoe je de tekst in verschillende lettertypen maakte, de juiste kleuren gebruite en over elkaar hebt gezet!

Liefs,
Nancy

Petra-loves-paper zei

Mooie achtergrond gemaakt,geslaagd KKT kaartje, groetjes Petra

Ilse zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt, ik ben fan. Ik heb me meteen aangesloten bij je volgers.
Groetjes,
Ilse

Margreet zei

Wat een prachtige achtergrond. Het is een mooi kaartje geworden!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

die is mooi geworden ! geslaagd en leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina

Nicole Parmentier zei

Heel mooi en elegant kaartje! Ik vind het prachtig hoe je de tekst hebt gedaan!

!neke zei

Mooi geheel zo !
Groeten Ineke

Marijke zei

Een heel mooi kaartje Ingrid! Groetjes Marijke.

Sarah - Crea S zei

Tof kaartje Ingrid! Liefs, Sarah

GerJanneke zei

Heel mooi Ingrid. Ga ik de volgende keer ook doen, een detail van goud...ik ben te streng voor mezelf denk ik.
Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje in de KKT kleuren! Die tekst stansen blijven mooi!

Creatiels zei

Knap kaartje heb je gemaakt. Letterstansen zijn een leuk hulpmiddel
Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Marfien zei

Mooi kaartje, wat kan er toch veel met deze kleuren . . .

Nelleke zei

Prachtige kaart, mooi met embossing , sinds gisteren heb ik goud embossing, om te onthouden voor de volgende keer. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Wauw ! Prachtig. Voor jou was het precies eenvoudig. Je kaart is af! ☀️