Hey hallo,
Welkom bij de laatste donderdag van Augustus..
dus de start van een nieuwe challenge... maak een kerstkaart..
in de kleuren rood - groen
met als optie een vogel..
de vogel is er niet van gekomen,
maar ik heb wel een kerstman gemaakt..
En verder dus alles in de kleuren rood -groen..



15 opmerkingen:
wat een leuke kaart met de schattige sneeuwman, leuk dp paper heb je gebruikt
groetjes ellen
super leuke vrolijkekaart!!!
liefs Annemarie en Merit
Wat een leuke kaart!
Fijne dag.
Oh, een heel mooie kaart, mooi papier en zo leuk met die kerstman ! Groetjes, Enny
Leuke kaart, grappig de tekst op het achtergrondpapier.
Oh wow, ik vind je kaart super!
Groetjes, Eri
Wat een super leuke kaart Ingrid!
Groetjes Diny
Ojee, was de vogel gevlogen Ingrid? Hihi, gelukkig bleef de leuke kerstman wel op zijn plaats. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Tof kaartje, Ingrid, die vogel is bij jou gewoon gevlogen... Je kerstman is een schatje.
Groetjes
Jantine
Oh leuk Ingrid! leuk idee om de kerstman hiervoor te gebruiken! Top!
Groetjes Suzan
Een leuk kaartje en de vogel is even gevlogen! Groetjes Marijke
Super grappig met die kerstman!
Groeten Ineke
Heel lief jouw voorbeeldkaartje voor deze challenge Ingrid..leuke kerstman en mooie bijpassende tekst...
Bedankt voor je prachtige kaartje wat ik vandaag van je gekregen heb vandaag...heel lief van je ...zo een leuk modelletje...en het staat nu te pronken op de kast tussen al die andere kunstwerkjes...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Evengoed een heel erg leuke kerstkaart. Ik vind de kerstman zo grappig! Groetjes Marjolein
Wat een leukerd die kerstman met z'n appelwangetjes!
grtz Colien
Een reactie posten