donderdag 27 augustus 2020

kerstkaart week 35 - start challenge augustus

 Hey hallo, 


Welkom bij de laatste donderdag van Augustus..

dus de start van een nieuwe challenge... maak een kerstkaart.. 

in de kleuren rood - groen

met als optie een vogel.. 
de vogel is er niet van gekomen, 
maar ik heb wel een kerstman gemaakt..
En verder dus alles in de kleuren rood -groen.. 









15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de schattige sneeuwman, leuk dp paper heb je gebruikt
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

super leuke vrolijkekaart!!!

liefs Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart!
Fijne dag.

Enny zei

Oh, een heel mooie kaart, mooi papier en zo leuk met die kerstman ! Groetjes, Enny

Annerieke zei

Leuke kaart, grappig de tekst op het achtergrondpapier.

Eri zei

Oh wow, ik vind je kaart super!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ingrid!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee, was de vogel gevlogen Ingrid? Hihi, gelukkig bleef de leuke kerstman wel op zijn plaats. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Tof kaartje, Ingrid, die vogel is bij jou gewoon gevlogen... Je kerstman is een schatje.
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Oh leuk Ingrid! leuk idee om de kerstman hiervoor te gebruiken! Top!
Groetjes Suzan

marijke zei

Een leuk kaartje en de vogel is even gevlogen! Groetjes Marijke

!neke zei

Super grappig met die kerstman!
Groeten Ineke

Rosina zei

Heel lief jouw voorbeeldkaartje voor deze challenge Ingrid..leuke kerstman en mooie bijpassende tekst...
Bedankt voor je prachtige kaartje wat ik vandaag van je gekregen heb vandaag...heel lief van je ...zo een leuk modelletje...en het staat nu te pronken op de kast tussen al die andere kunstwerkjes...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marjolein zei

Evengoed een heel erg leuke kerstkaart. Ik vind de kerstman zo grappig! Groetjes Marjolein

Colien zei

Wat een leukerd die kerstman met z'n appelwangetjes!
grtz Colien