donderdag 2 juli 2020

kerstkaart week 27 - reminder challenge juni..


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
vandaag laten we onze reminder kaartjes zien van de challenge bij 52 WTC - 

een kerstkaart met blauw - wit

we zijn de afgelopen week een paar dagen naar Zeeland geweest, 
heerlijk fietsen... 
en vandaag zijn we weer met kerstkaartjes bezig...

Ik heb deze keer weer mijn doosjes met blauwe inkt tevoorschijn gehaald, 
en zo kon ik verschillende tinten sterren stempelen...
De tekst MERRY stanste ik uit blauw wit papier


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en kijk nog even naar de mooie voorbeelden van het team.. 



je kan vandaag nog de hele dag je kaart linken...
Doe je gezellig mee ? 

Fijne dag gewenst...



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!
Groetjes, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk die verschillende kleuren blauw
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje Ingrid...
liefs Annemarie en Meri

Rosina zei

Prachtig kaartje Ingrid..heel mooie die gestempelde ijssterren en de tekst is ook heel leuk...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Heel mooie kaart, die sterren in verschillende kleuren blauw zijn prachtig ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wow....schitterend kaartje Ingrid!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een heel mooi kaartje geworden met deze stempels Ingrid! Een fijne dag en groetjes Marijke.

Eri zei

Wat een mooie CAS kaart met die leuke sterren in de verschillende kleuren blauw!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie reminder voor de blauw-wit challenge Ingrid. Mooie stempels van die sierlijke ijskristallen.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Mooi gemaakt met al die blauwtinten!
Groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid! Ben je bij mij in de buurt wezen fietsen?
Groetjes Suzan

Jantine zei

Heel erg mooi, Ingrid! Leuk met dat woord uit dp met dan de gestempelde vlokken.
Groetjes
Jantine

cards-by-epie zei

Schitterende Cas kaart Ingrid met mooie blauwe vlokjes en tekst !!

Fîjn weekend en vakantie hoor , doegh Epie

Daphne zei

Oh joh, wat mooi gemaakt, deze kaart.