reminder challenge Knutsels & Kadootjes

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
We zijn nog steeds bezig met de challenge bij K&K..

maak een kaart met een giraffe erop..


weten jullie nog dat ik vorige keer schreef toen de challenge begon, dat ik het 
er best warm van kreeg, een challenge met een giraffe, ik had toen een stempel gevonden, 
en ik wou deze niet nog een keer gebruiken...
Want verder had ik geen stempel van een giraffe..
Tot ik bij Bugaboo digi stamps aan het kijken was, en daar vond ik de onderstaande 
afbeelding van een giraffe... 



appeltje, eitje, dan is het zo gebeurd....
Ik vind hem wel grappig geworden... 
De papiertjes zijn van hetzelfde blokje als de vorige keer..
een oudje van SU... 

 Klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
en doe nog gezellig met ons mee.... 


Heb een mooie dag vandaag.... 




Reacties

Daphne zei…
Soms vind je tussen je eigen spullen iets waarvan je niet eens wist dat het bestond😉.
Lief, mooi kaartje maakte je.
Ik werk nooit met een digi maar dat is in dit geval natuurlijk een hele goede oplossing. Heel leuk kaartje met al die laagjes!!
Diny zei…
en het is een schitterend kaartje geworden Ingrid....goed opgelost!
Groetjes Diny