woensdag 24 juni 2020

KKT - bruin en geel

Hey hallo, 

Welkom bij deze laatste woensdag van Juni alweer, 
vreemd dat de langste dag al weer voorbij is....

We genieten heerlijk van het weertje...nog 3 nachtjes werken, 
en dan heb ik heerlijk 3 weken vakantie....

vandaag is ook het kleurenkaartteam van Martina weer actief...
deze kleuren lichtgeel en bruin...

deden me denken aan een biertje..
ik heb dus een mannenkaartje gemaakt...
met de flesjes en de glaasjes van Marianne Design - by Marleen... 


de tekst proost is van Different Colors - en biertje en verjaardag is van Marianne Design 

Het andere kaartje is een verhuiskaartje geworden, 
voor mijn collega - hij is het huis uit gegaan om op zichzelf te gaan wonen..
dus het is een mannenverhuiskaartje.... 


Ook met het huisje en de tekststempel van Marianne Design..
Dit zijn de kleuren van het KKT





klik hier - om naar het blog van Martina te gaan
om te kijken wie er mee doet, ik heb vannacht wel even 
tijd om langs te komen, dus je ziet me later..

Fijne dag gewenst.... 


20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaartjes Ingrid.
Groetjes, Anita

martina's kaartjes zei

twee hele leuke kaartjes zijn het geworden ! mooi gemaakt, resultaat is tof
ben blij met je deelname, op naar de volgende uitdaging,
nog een hele fijne dag gewenst,
grtjs, Martina

Diny zei

Je hebt er twee hele leuke kaartjes van gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ik dacht al.. waar blijven de biertjes! Ik was er nog maar ééntje tegengekomen en nu bij jou als laatste van de bloghop. Heel erg leuk! Net als je verhuiskaartje. Geen kleuren waar je snel aan zou denken maar ze zijn prachtig warm en huiselijk voor deze kaart!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes Ingrid! Ik vind de bier-kaart wel heel erg leuk in de KKT-kleuren.

Petra-loves-paper zei

Twee hele leuke kaartjes, daar proosten we op 😍 groetjes Petra

Jantine zei

Twee heel leuke kaartjes, Ingrid! En aan bier had ik bij deze kleurencombinatie zelf niet gedacht, maar superleuk natuurlijk.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Allebei je kaartjes zijn superleuk Ingrid.
Hou nog even vol en dan genieten!
xxx Margreet

Colien zei

Twee heel mooie kaartjes, gaaf en een tikkeltje stoer, I love it!
grtz Colien

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes allebei! Heel toepasselijk een biertjeskaart! en de verhuiskaart vind ik ook mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten voor het KKT, tof met de biertjes en een heel mooie verhuiskaart!
Groetjes
Nancy

Creatiels zei

Twee leuke kaartjes en de tweede pintjeskaart. Ook de verhuiskaart is leuk.
Mooie gedaan
Groetjes
Els

Claudia's kaartjes zei

Wow....wat een gave kaart....prachtig!
Leuk in de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

GerJanne zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt! Heel leuk, vooral de eerste vind ik tof!

Marfien zei

Een heel geschikt kaartje bij dit weer, leuk idee, de verhuiskaart is super, een echte mannenkaart

Nelleke zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Wat is die bier serie toch mooi. Ook voor jou collega heb je wat moois gemaakt. Ik vind de stempel met tekst er ook heel mooi bij passen. Werk ze nog even en dan lekker genieten van je vakantie. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Ingrid,

Dit zijn echt twee topkaarten!!! Super mooi!
Dank voor jouw bijdrage met mijn gekozen kleur...

Liefs,
Nancy

chantal zei

Leuk zijn je kaarten in deze kleuren
liefs Chantal

Femminde zei

Wat een leuke kaarten!! Vooral die met het biertje erop. Lekker stoer.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Wauw. Allebei heel mooi!
Zo druk bezig geweest voor de afscheids feesten op school dat ik nu pas kan komen reageren. Fijne zondag!