Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Dit kerstkaartje was even een vluggertje, ha ha....
het achtergrondpapier is van SU, en deze kant had ik nog niet
eerder gebruikt, het zijn allemaal foto achtergronden - met een winterstafereeltje
dan - stanste het hert uit zwarte cardstock...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
Doe vandaag gezellig met ons mee..
je hebt de tijd tot 23.55 uur vanavond...
mooie dag gewenst..



15 opmerkingen:
Wel een plaatje van een kaart Ingrid, ondanks dat het een snel klaar kaartje was....
liefs Annemarie en Merit
Vind het een prachtige kaart Ingrid!
Groetjes Suzan
Vluggertje of niet, het is een mooie kaart, Ingrid! Prachtig papier en dat hert is altijd een topper, wat mij betreft!
Groetjes
Jantine
Zo zie je maar Ingrid...een vluggertje kan ook heel mooi zijn..prachtig dat achtergrondpapier en een mooi sierlijk hert erop..
Groetjes Rosina
DT 52 WTC
Leuke kaart, het hert komt prachtig uit op die achtergrond.
Groetjes, Eri
Supermooi he dat DP. Mooi met dat elegante hert!
Fijne donderdag
Nancy
Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ingrid.
Groetjes Diny
Mooi is het hert op deze achtergrond, leuke kaart Ingrid!
Mooi kaartje en het is niet te zien dat je hem even vlug gemaakt hebt!
Groetjes Trudy
Een heel mooie kaart, prachtige achtergrond en super met dat hert erop ! Groetjes, Enny
Niet te zien hoor dat het een vluggertje is Ingrid. Mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het.
Lieve groetjes Miranda
Wat een beauty is dit kaartje.
Super mooi Ingrid!
Groeten Ineke
Heel mooi kaartje Ingrid. En dank voor je mailtje!
Wat een leuke kerstkaart met dat grote rendier ! Groetjes, Gina
Een reactie posten