donderdag 23 april 2020

kerstkaart week 17...


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
Dit kerstkaartje was even een vluggertje, ha ha....
het achtergrondpapier is van SU, en deze kant had ik nog niet 
eerder gebruikt, het zijn allemaal foto achtergronden - met een winterstafereeltje 
dan - stanste het hert uit zwarte cardstock... 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52  WTC.


Doe vandaag gezellig met ons mee..
je hebt de tijd tot 23.55 uur vanavond... 

mooie dag gewenst.. 


15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wel een plaatje van een kaart Ingrid, ondanks dat het een snel klaar kaartje was....

liefs Annemarie en Merit

Suzan zei

Vind het een prachtige kaart Ingrid!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Vluggertje of niet, het is een mooie kaart, Ingrid! Prachtig papier en dat hert is altijd een topper, wat mij betreft!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Zo zie je maar Ingrid...een vluggertje kan ook heel mooi zijn..prachtig dat achtergrondpapier en een mooi sierlijk hert erop..

Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Leuke kaart, het hert komt prachtig uit op die achtergrond.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Supermooi he dat DP. Mooi met dat elegante hert!
Fijne donderdag
Nancy

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ingrid.
Groetjes Diny

Annerieke zei

Mooi is het hert op deze achtergrond, leuke kaart Ingrid!

Trudy zei

Mooi kaartje en het is niet te zien dat je hem even vlug gemaakt hebt!
Groetjes Trudy

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtige achtergrond en super met dat hert erop ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet te zien hoor dat het een vluggertje is Ingrid. Mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een beauty is dit kaartje.

!neke zei

Super mooi Ingrid!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Ingrid. En dank voor je mailtje!

Gina zei

Wat een leuke kerstkaart met dat grote rendier ! Groetjes, Gina