donderdag 2 april 2020

kerstkaart week 14 - reminder challenge..


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost, 
we zijn nog bezig met de challenge bij 52 WTC, 
maak een kerstkaart volgens onderstaande schets...

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de kerstboom, 
het achtergrond papier bracht me om het idee, om de leuke stempel 
van Different Colors nog eens te gebruiken, de tekst is van Marianne Design, en 
vind ik zo grappig.. 


Hieronder zie je de schets.... 



Mee doen kan nog tot vanavond 23.55 uur.. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 


Ik wens je een mooie dag toe...




40 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Inderdaad een hele leuk tekst Ingrid, past super bij de rest van je kaart.
Fijne dag.

Elly zei

Een mooi kerstkaartje, dacht eerst dat je dat zelf getekent had. Leuke stempel.
Groetjes Elly

Je@net zei

Ja, gave stempel vind ik dat. Erg leuke kaart geworden, Ingrid!

Marianne zei

een mooie kaart Ingrid en idd een leuke stempel. bedankt voor jouw bezoekje aan mijn blog.

Trudy zei

Mooi kaartje met een leuke tekst inderdaad!
Groetjes Trudy

Enny zei

Wat een leuke kaart, mooi papier en kerstboom en heel passende tekst ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met de stempel van de kerstboom in het hoekje
groetjes ellen

Diny zei

Oh....wow....gaaf gedaan Ingrid!
Groetjes Diny

Eri zei

Leuke kaart met deze aparte boom en de tekst!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Mooie kaart Ingrid! Die tekst is inderdaad grappig. En die boom is heel apart, leuk!
Groetjes,
Jantine

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart Ingrid, wat een grappig papier...en ja die tekst is zo leuk!!

liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk deze "bomen" kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een super leuk kaartje en wat een leuke tekst erbij!Groetjes Marijke.

Annerieke zei

Leuke kaart Ingrid! De stempel van de boom is mooi en de tekst is ook zo leuk.

Nancy Soetaert zei

leuke kerstbomenkaart Ingrid, heel tof tekstje erbij!
groetjes
Nancy

Suzan zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch Ingrid!
Groetjes Suzan

Colien zei

Heel leuk kaartje volgens de sketch!
Tof papier ook...
grtz Colien

!neke zei

Leuk Ingrid ! Gave tekst !
Groeten Ineke

Daphne zei

Zeer herkenbare stijl, als jou stijl, zo mooi vind ik dat.

GerJanne zei

Heel bijzondere kaart zo!

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Anita...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Elly...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Jeanet...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Marianne...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Trudy...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Enny..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Ellen..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Diny..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Eri..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Jantine...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Annemarie en Merit...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Miranda...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Marijke...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Annerieke..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Nancy...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Suzan..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Colien...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Ineke...

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Daphne..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel GerJanne...