Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost,
we zijn nog bezig met de challenge bij 52 WTC,
maak een kerstkaart volgens onderstaande schets...
Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de kerstboom,
het achtergrond papier bracht me om het idee, om de leuke stempel
van Different Colors nog eens te gebruiken, de tekst is van Marianne Design, en
vind ik zo grappig..
Hieronder zie je de schets....
Mee doen kan nog tot vanavond 23.55 uur..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
Ik wens je een mooie dag toe...



40 opmerkingen:
Inderdaad een hele leuk tekst Ingrid, past super bij de rest van je kaart.
Fijne dag.
Een mooi kerstkaartje, dacht eerst dat je dat zelf getekent had. Leuke stempel.
Groetjes Elly
Ja, gave stempel vind ik dat. Erg leuke kaart geworden, Ingrid!
een mooie kaart Ingrid en idd een leuke stempel. bedankt voor jouw bezoekje aan mijn blog.
Mooi kaartje met een leuke tekst inderdaad!
Groetjes Trudy
Wat een leuke kaart, mooi papier en kerstboom en heel passende tekst ! Groetjes, Enny
wat een mooi kaartje leuk met de stempel van de kerstboom in het hoekje
groetjes ellen
Oh....wow....gaaf gedaan Ingrid!
Groetjes Diny
Leuke kaart met deze aparte boom en de tekst!
Groetjes, Eri
Mooie kaart Ingrid! Die tekst is inderdaad grappig. En die boom is heel apart, leuk!
Groetjes,
Jantine
Hele leuke kaart Ingrid, wat een grappig papier...en ja die tekst is zo leuk!!
liefs Annemarie en Merit
Heel leuk deze "bomen" kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Een super leuk kaartje en wat een leuke tekst erbij!Groetjes Marijke.
Leuke kaart Ingrid! De stempel van de boom is mooi en de tekst is ook zo leuk.
leuke kerstbomenkaart Ingrid, heel tof tekstje erbij!
groetjes
Nancy
Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch Ingrid!
Groetjes Suzan
Heel leuk kaartje volgens de sketch!
Tof papier ook...
grtz Colien
Leuk Ingrid ! Gave tekst !
Groeten Ineke
Zeer herkenbare stijl, als jou stijl, zo mooi vind ik dat.
Heel bijzondere kaart zo!
Dankjewel Anita...
Dankjewel Elly...
Dankjewel Jeanet...
Dankjewel Marianne...
Dankjewel Trudy...
Dankjewel Enny..
Dankjewel Ellen..
Dankjewel Diny..
Dankjewel Eri..
Dankjewel Jantine...
Dankjewel Annemarie en Merit...
Dankjewel Miranda...
Dankjewel Marijke...
Dankjewel Annerieke..
Dankjewel Nancy...
Dankjewel Suzan..
Dankjewel Colien...
Dankjewel Ineke...
Dankjewel Daphne..
Dankjewel GerJanne...
Een reactie posten