Parijs - Love....

*Stampin' Up! bestellen 18 februari*
* For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar, 
on my blog, thank you.. *

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Een nieuw begin van de week, hebben jullie de storm overleefd ? 
Gisteren had ik al een kaartje voor jullie met de set Parisian Beauty, 
en vandaag dus weer een kaartje met de set. 

Bij Cas on Friday vragen ze namelijk om iets te maken in het thema LOVE... 
Parijs, en de Eifeltoren is natuurlijk ideaal om een kaartje met dit thema mee te maken... 

 

Net als bij het kaartje van gisteren, maakte ik de Eifeltoren met zwarte embossingpoeder..
en ik knipte deze uit met een scherp schaartje... De achtergrond maakte ik met 
Distress inkt, in de kleur koraal rood... 

De tekst Lovely day, past er precies bij
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden..
Deze kaart doet mee bij Cas On Friday #173 - Love

Vandaag ben ik de hele dag aan het werk bij de dagbesteding 

voor clienten waar ik 's nachts mee werk, ben benieuwd,
weer totaal iets anders....
Morgenavond geef ik een workshop, dus misschien dat ik
morgen nog een kaartje laat zien....
Tot later in ieder geval....


Product List

Reacties

Diny zei…
Wow.....deze kaart is ook super GAAF Ingrid!
Groetjes Diny
Daphne zei…
Paris en love.... perfecte combinatie.
Héél erg mooi!
GerJanne zei…
Oh is dat nieuw dat je overdag werkt? EN ook structureel?
Je kaartje is heel leuk, mooie set en die tekst is er perfect bij!
Wat een prachtige kaart Ingrid! Liefde en Parijs gaan natuurlijk helemaal samen! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda
Ja GerJanne, ik heb een flex contract bij mijn nachtdienst uren, van ongeveer 6 uur per week, ik heb nu een contract van in totaal ongeveer 33,....uur per week..dat is wel leuk, weer even wat anders, en je leert mensen ook op een andere manier kennen.
Wat een mooie kaart. Een echte valentijnskaart, de stad van de liefde en hartjes. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Groetjes, Anita