Challenge Knutsels & Kadootjes

Hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Vandaag begint een nieuwe challenge bij K&K.
En wordt de uitslag bekend gemaakt van de top 3, en de random winnaar..
Jeetje wat hadden we veel inzendingen deze keer....

Het thema van de challenge is;

Maak een kaart met muziek...

Stampin'Up! heeft de mini-catalogus een mooie set staan met muziek..
de set heet Music From the heart... 


de achtergrond maakte ik uit een oud muziekboek van mij...
ik heb klarinet gespeeld, dus nog veel oefenboeken liggen... 
de onderkant zijn strookjes en zijn net als het toetsenbord van de piano.. 
de piano knipte ik uit..
De tekst music is van Different Colors..

Doe gezellig met ons mee...
Muziek spreekt alle talen, dus laat je fantasie je vrije loop..
Als er maar een muzieknoot, of instrument..
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team, 
en doe vooral gezellig met ons mee..

Ik wens je een mooie zondag toe.. 



Product List

Reacties

  1. Mooie kaart, ik schrijf net bij Colien, muziek papier doet het altijd goed op een kaart.
    Het hartje erbij vind ik een heel leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw voorbeeld kaart is ook een plaatje! Handig als je oude muziekboeken hebt liggen...hier ook, maar die heb ik deze keer niet gebruikt.
    Zullen we er weer 100 halen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met een hele mooie tekst Ingrid. Inderdaad spreekt muziek alle talen en het verbindt vaak :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.