* Stampin'Up! bestellen 26 November *
* Workshop kerstkaarten 28 November *
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..op donderdag,
en dat betekent kerstkaartjes !!
Deze keer met een knip vel van Noor design dit kaartje gemaakt...
Ik heb nog een paar leuke kaartjes gemaakt in het DT weekend
maar vergeten om overdag op de foto te zetten, dus niet meer op tijd voor deze blogpost...
Die houden jullie nog tegoed...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
En kijk daar ook even wie gewonnen heeft met onze challenge van Oktober.
En kijk daar ook even wie gewonnen heeft met onze challenge van Oktober.
Je kan je kaart insturen tot 23.55 uur vanavond..
En ook voor mee te doen als DT lid - sluit de DT call vanavond om 23.55 uur...
Ik wens je een mooie donderdag toe...



16 opmerkingen:
Wat een leuke kaart, prachtige kleuren papier en wat een leuk plaatje.
ja foto's maken is wel een dingetje in deze donkere tijd...
liefs Annemarie en Merit
wat een superleuk kaartje met die leuke dp papiertjes en kleurtjes
groetjes ellen
Heel leuk Ingrid! Mooie afbeelding, mooie kleuren!
Groetjes
Jantine
Schitterend sfeervol kerstkaartje Ingrid , ik vind je combi kleurtjes top
Fijne donderdag groetjes van Epie DT
Een leuke kerstkaart met dat lieve plaatje Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Een heel mooie kaart, met een leuk plaatje en prachtig papier ! Groetjes, Enny
Mooie kleuren en zo'n schattig plaatje!
XxIrene
Deze is erg leuk! Mooi papier en dat plaatje is superleuk!
Superleuk kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan
Oh, wat een superleuke kaart Ingrid! Wat een schattig hertje.
Groetjes, Eri
Leuke kaart met het lieve hertje Ingrid! Wat een mooie bomen heb je gebruikt.
Leuke kerstkaart met het mooie plaatje, ook de boompjes zijn leuk,
Ansx
Helemaal leuk !
Heel tof kerstkaartje !
Groetjes
Margo
Heel leuk kaartje, wat een grappig rendier!
grtz Colien
Wat later dan anders, maar schoonpa is in het ziekenhuis, het is dus (nog) wat drukker dan gewoonlijk..
Leuk kaartje met het grappige plaatje, en mooi hoe je je boompjes op je kaart verwerkt hebt!
Groetjes en fijn weekend
Nancy DT52WTC
Een reactie posten