Sip sip Hooray - Proost....

Stampin'Up! bestellen 26 November*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost. 
Tijdens het DT weekend, hebben we naast gezellig kletsen en eten natuurlijk
ook geknutseld..
Dit onderstaande kaartje wou ik eigenlijk maken voor de liftchallenge,
maar ik heb hier de strepen gestempeld, en volgens mij is dat niet de bedoeling,
tenminste toen ik de post nog eens goed ging doorlezen... 


Ik ging in ieder geval aan de slag met de set Sip Sip Hooray uit de najaarsfolder. 
Zo gaaf, en set voor de feestdagen, maar dus ook prima voor een verjaardag
zoals je ziet... 
Ik wens je alvast een mooi weekend toe, zondag ben ik er weer..
Wij gaan zo vertrekken naar Zeeland, een gezellig 
weekend doorbrengen met onze dochter Lieke... 







Product List

Reacties

  1. Hij is echt supermooi Ingrid. In het echt gezien natuurlijk tijdens ons weekend...Heel mooie kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is in het echt nog mooier!
    Veel plezier in Zeeland bij Lieke.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje ! Geniet van het weekend bij je dochter. Vandaag is het in ieder geval al prachtig wandelweer !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, vrolijke kaart met de glazen. Wat een mooie kerstkaart met al die boompjes en het rode autootje. Veel plezier in Zeeland bij Lieke, welk eiland zit je?
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan en goed idee hoe je de inhoud van de glazen hebt ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.