kerstkaart week 17 - start challenge

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe donderdag...
Hebben jullie gezellige paasdagen gehad ? 
Het weer was heerlijk...

Het is al weer de laatste donderdag van de april, wat gaat de tijd toch snel. 
En bij een laatste donderdag hoort de start van de challenge bij 52 WTC. 

deze keer mochten Annemarie en Merit de challenge bepalen. 
Het thema is: 

maak een kaart volgens de schets

werken met een schets, vind ik heerlijk. 
Je hebt een basis waar je je aan moet houden, 
en toch heel verschillend zijn de kaartjes geworden... van het team. 


Ik ging met de koffiebekers aan de slag. 
Een heerlijke latte tijdens een koude wandeling in de winter is niet slecht toch ? 
Of ben jij meer van de cappuccino of de chocomelk. 




Hier zie je dus de schets... 
Je kan je kaart inzenden vanaf vrijdag 7.00 uur, dan heb je de hele week de tijd om mee te doen. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team. 


Doe gezellig met ons mee....
Ik wens je een fijne donderdag toe... 


Reacties

  1. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Ingrid, leuk zijn die bekers.
    Gezellig om al die verschillende uitwerkingen van de sketch te zien.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch!!
    Je hebt er een prachtige kaart meegemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die bij elkaar passende papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje volgens de sketch! Ik houd het op een beker thee... ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, tof idee met die bekers, en mooi papier ! Voor mij graag een beker chocomelk.... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart heb je gemaakt met frisse kleuren! Geef mij maar een latte macchiato! (moeilijk woord maar erg lekker!).
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om van die "kerst-koffie-bekers" op je kaart te verwerken Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat je je kaart met je koffiebekers leuk geworden Ingrid. Dat gaat er zeker wel in na een lange wandeling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, moderne kerstkaart maakte je met de sketch, leuk zijn de koffiebekers. Ook je kaartje van vorige week vind ik gaaf, leuke kleurcombinatie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ingrid! Ik ga voor de cappuccino!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel tof kaartje met de schets van Annemarie en Merit!
    Fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke uitwerking van deze schets !
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.