Challenge Knutsels & Kadootjes

* 8 mei workshop Koffie & Kaart *
* Stampin' Up! bestellen 30 April*

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes....

Hebben jullie gisteren een gezellige koningsdag gevierd, of gehad ? 
Wij hebben het rustig aan gedaan, en alleen even gekeken naar de TV, 
wat een leuk gezin heeft de koning, toch ? 

De challenge die vandaag van start gaat heeft als thema;

maak een kaart volgens het onderstaande recept

1 tekst 
2 afbeeldingen
3 DSP papiertjes
4 embelishments, dat kan zijn bloemetje, knoopje, dotjes


Deze aantallen moet je allemaal op je kaart verwerken. 
Het is even denken, maar heel erg leuk om te maken. 
Ik kleurde de egeltjes in met de Stampin' blends. 
Het papier paste er heel leuk bij. 
Ik maakte het kaartje voor Evy Goyens, zij heeft wel een bloemetje verdiend...
Het kaartje is aan gekomen in België, dus ik kan het hier vandaag met een gerust hart laten zien.. 

Kijken jullie mee naar het blog van K&K. klik hier! 
Mijn teammaatjes hebben hele leuke voorbeelden gemaakt, laat je vooral inspireren en doe zeker met ons mee deze maand. 

Gisteren op Koningsdag, liet ik dit kaartje zien op instagram...
Het is gemaakt met de set Bloom by Bloom, en gemaakt in de Nederlandse kleuren..
Ik kreeg de opdracht om 6 beterschaps kaartjes te maken, en 1 kaartje voor een 25 jarig huwelijk. 



Afgelopen dagen heb ik de kaartjes af gemaakt... 
Dus deze week hebben jullie nog iets van met tegoed.. 

Ik wens jullie een hele fijne zondag toe, ik heb nachtdienst dus 
ik ben de hele dag braaf in mijn bedje te vinden..
Maar geniet er van..... 


Reacties

  1. dat ziet er weer erg leuk uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Dus de afbeeldingen mogen ook stempels zijn? Leuke opdracht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten zijn het geworden!
    Schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet zeker van deze zondag. Echt even rust na alle drukte. Je kaartje is mooi voor de challenge! En die je op Insta had geplaatst is ook gaaf! Ben benieuwd naar de rest van de serie.
    Werk ze in de nachtdienst. Veel nachtjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge. Je hebt alle elementen weten te verwerken op dit super leuke kaartje, dat ook nog eens lekker vrolijk is.
    Ik ben heel benieuwd naar de rest van je kaartjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het egel kaartje, wat een schatje is dat zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.