*Stampin'Up! bestellen 19 februari, geef je bestelling voor
10.00 uur door en ik bestel het mee*
*workshop hartjes en bloemen - valentijnsdag 14 februari*
Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes.
We zijn nog steeds met de challenge bezig ;
maak een label, of gebruik een label op je kerstkaart.
Er zij al een aantal inzendingen op het blog te zien, die zeer zeker de moeite waard zijn...
Ik heb vandaag weer een kaartje waarop een label verwerkt is.
Het rendier stanste ik uit en plakte ik half op het label. Met wat sterretjes en een mooie tekst maakte ik het kerstkaartje af.
Doe jij deze week ook weer mee ?
Je challengekaart kan je linken tot en met vanavond 23.55 uur.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan... van 52 WTC.
Fijne donderdag gewenst...


15 opmerkingen:
Dit is een erge chique kaart vind ik.
Mooi, zoals je het label erop verwerkt hebt.
Leuk hoe je je kaart opgebouwd hebt, héél mooi!
Fijne donderdag
Nancy
Mooi, Ingrid. Hele elegante kaart!
Groetjes,
Jantine
Leuk idee!
Prachtige chique kerstkaart Ingrid !!
Gezellige donderdag van Epie
prachtige kaart Ingrid!!
Liefs Annemarie en Merit
Leuke labelkaart is het geworden.
Groetjes, Eri
Heel mooie labelkaart, prachtig met dat rendier ! Groetjes, Enny
Mooi modern kaartje! Het is net een gekocht kaartje zo netjes ziet het kaartje eruit!
groetjes Trudy
Een mooi kaartje en een mooi stempel! Groetjes Marijke.
Het is weer een hele mooie Ingrid !
Een leuke kerstkaart Ingrid. Gaaf zoals je het label verwerkt hebt.
Lieve groetjes Miranda
heel mooi dit kerstkaartje Ingrid...mooi die rendierstempel...het lijkt net of hij over die tag heen wil springen...
groetjes Rosina
Wat mooi gedaan Ingrid! Super!
Groetjes Suzan
Wat een leuk idee om zo je label te stempelen Ingrid, leuke kaart!
Fijn weekend xx
Een reactie posten