donderdag 7 februari 2019

kerstkaart week 6 - reminder challenge

*Stampin'Up! bestellen 19 februari, geef je bestelling voor 
10.00 uur door en ik bestel het mee*
*workshop hartjes en bloemen - valentijnsdag 14 februari*

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes. 
We zijn nog steeds met de challenge bezig ; 

maak een label, of gebruik een label op je kerstkaart. 

Er zij al een aantal inzendingen op het blog te zien, die zeer zeker de moeite waard zijn...

Ik heb vandaag weer een kaartje waarop een label verwerkt is. 
Het rendier stanste ik uit en plakte ik half op het label. Met wat sterretjes en een mooie tekst maakte ik het kerstkaartje af. 


Doe jij deze week ook weer mee ? 
Je challengekaart kan je linken tot en met vanavond 23.55 uur. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan... van 52 WTC. 



Fijne donderdag gewenst... 

15 opmerkingen:

Daphne zei

Dit is een erge chique kaart vind ik.
Mooi, zoals je het label erop verwerkt hebt.

Nancy Soetaert zei

Leuk hoe je je kaart opgebouwd hebt, héél mooi!
Fijne donderdag
Nancy

Jantine zei

Mooi, Ingrid. Hele elegante kaart!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Leuk idee!

cards-by-epie zei

Prachtige chique kerstkaart Ingrid !!
Gezellige donderdag van Epie

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Ingrid!!

Liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Leuke labelkaart is het geworden.
Groetjes, Eri

Enny zei

Heel mooie labelkaart, prachtig met dat rendier ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Mooi modern kaartje! Het is net een gekocht kaartje zo netjes ziet het kaartje eruit!
groetjes Trudy

Marijke zei

Een mooi kaartje en een mooi stempel! Groetjes Marijke.

!neke zei

Het is weer een hele mooie Ingrid !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart Ingrid. Gaaf zoals je het label verwerkt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje Ingrid...mooi die rendierstempel...het lijkt net of hij over die tag heen wil springen...

groetjes Rosina

Suzan zei

Wat mooi gedaan Ingrid! Super!
Groetjes Suzan

Freubelmina zei

Wat een leuk idee om zo je label te stempelen Ingrid, leuke kaart!
Fijn weekend xx