maandag 8 januari 2018

Nieuwe spullen #5 - voorjaarscatalogus

*Stampin'Up! bestellen 9 januari*

Vandaag staat er een set in de hoofdrol die al meteen mijn aandacht trok bij het doorbladeren van de catalogus. Het is de set We must Celebrate. Een ongelofelijk lieve set met een heel hoog CUTE gehalte....


Ik maakte deze kaart op een vrij simpele manier. De blaadjes aan de zijkant zijn ook uit de set, en die heb ik gestempeld met zwarte inkt, en nog eens aangezet met een witte gelpen. 
Dat geeft op kraft een leuk effect. Nog een tape-je en de kaart was klaar. 
Het kleuren met de blends is zo heerlijk om te doen... 

Morgen ben ik er weer, maar dan weer even met een totaal ander kaartje. 
Zie ik je dan weer? 


Product List

5 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi rijtje beesten! Gaaf dat je dat gedeelte van een stukje washi tape hebt vastgezet, staat goed.

Irene zei

SUper leuk Ingrid en de K&K-kaart hier onder is ook wel weer heel gaaf!

xx Irene

Annemarie en Merit zei

Oh ze zijn zo leuk hè, wij waren ook gelijk verliefd toen we ze tegen kwamen in de catalogus! Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie

Colien zei

Heel erg cute, echt zo'n tof stel!
grtz.Colien

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Deze is echt supergaaf op dat kraft.