donderdag 20 april 2017

Kerstkaart week 16


Goede Morgen!
We zitten in week 16 met onze kerstkaartjes. 
Vandaag maakte ik een kaartje voor jullie met papier wat in de dikke catalogus staat van SU, en wat op de lijst van retired producten staat. 
Ik haalde het idee van Pinterest, je zier er vaker kaartjes van voorbij komen in de modelletje. 



De Passionata bloem is van MFT...Ik heb er een dun goud draadje achter gedaan, voor nog meer kersteffect. . 
Ik ben benieuwd wat mijn teammaatjes vandaag hebben gemaakt. 
Ik ga zo kijken. kijk je mee? 
Klik dan op de afbeelding. 



11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Ingrid. Prachtige bloem en inderdaad geeft het mij ook altijd een goed gevoel als ik iets opgebruikt heb, ik herken wat je zegt.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat is die kerstster mooi van kleur! Lijkt wel echt. Mooie kaart, leuk ook dat muziekpapier.

!neke zei

Weer een hele mooie kaart Ingrid !!!!!

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi!
Groetjes Anita

Suzan zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Mooie kaart, Ingrid!
Groetjes,
Jantine

Angelique zei

Mooie kaart, mooi die omgeslagen punten en de mooie bloem.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Mooie bloem met het gouden hart, super op die notenbalkenachtergrond!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Ach ja, wat leuk! het is een oude liftkaart! Nu ik hem zie weet ik het weer! Erg leuk model en je hebt er en prachtige kerstkaart van gemaakt.
GerJanne

Enny zei

Wat een mooie elegante kaart, heel mooi met dat muziekpapier en die bloem ! Groetjes, Enny