zondag 2 oktober 2016

Challenge Knutsels & Kadootjes.

Een hele goede zondag morgen!
Vandaag begint bij Knutsels & Kadootjes, weer een nieuwe uitdaging. 
Helemaal fris gaan we weer van start met nieuwe kansen...
Kijk even of je misschien de winnaar bent geworden van de vorige challenge! 
Ik ging aan de slag met de set Jar of Love een hele leuke set, waar ik een tijdje terug een workshop mee heb gegeven, zo leuk om te doen!
Vandaag heb ik de jampot bloemen gezet... 


Zoals je ziet gaan we deze keer met een kleurenpallet aan het werk. 
Ik had er niet zoveel moeite mee, maar de kleuren moeten je maar net liggen, en daarom hebben we besloten dat je niet perse alle kleuren hoeft te gebruiken.... 


De bloemetjes en de stengeltjes komen allemaal uit de set Jar of Love ..
Kijken jullie mee naar de voorbeelden van mijn teammaatjes, en doe gezellig met ons mee..
 kijk mee op het Blog van Knutsels en Kadootjes
Fijne zondag!


10 opmerkingen:

Monique zei

Jij ook een hele goedemorgen. Maar dat gaat zekers lukken met deze mooie kaart.
Weer een stempelset op mijn verlanglijstje ;-)
Lieve groetjes, Monique

Renate zei

Jullie hebben een hele mooie kleurencombo voor ons uitgezocht, en jij hebt er dan ook een er-rug leuk kaartje van gemaakt.
Het koordje, met de kleine label om hals van het potje, is echt een onwijs leuk detail.

-xies- Renate.

karin zei

Prachtige voorbeeldkaart met dit kleurenschema.
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Ingrid,
super kleurenpalet, je hebt er iets moois van gemaakt,
groetjes,
Ans

Irene zei

Alle kleuren komen terug op je enige Mason Jar kaart Ingrid! Ik heb onlangs zo'n die gekocht en sla jouw kaartje op ter inspiratie!

xx Irene

!neke zei

Super mooie kaart !!!!
Leuke challenge !!!!!!

Nelly zei

Super mooie kaart....en alle kleuren gebruikt groetjes Nelly

GerJanne zei

Heel mooi Ingrid! Jij hebt alle kleuren van het palet gebruikt en ook nog met zo'n mooi thema op je kaart! Super!!
GerJanne

Hermien zei

Mooi kaartje met een super mooie set, met veel mogelijkheden

groetjes Hermien

Rosina zei

Een prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid met het kleurenpallet van Knutsel en Kadootjes...

groetjes Rosina