Knutsels & Kadootjes - vlinders

Hey hallo, een goede morgen op deze eerste zondag in September...
Brr September al weer, dat betekent dat de zomer al een beetje voorbij is..
We kunnen natuurlijk nog wel hele mooie dagen hebben in September, maar toch voelt het anders. 
Ik hoop in ieder geval dat jullie een hele mooie vakantie hebben gehad, of in ieder geval een mooie zomer. Ik heb er van genoten, heerlijk, ook al is het weer wat minder in mijn vakantie, ik kan er evengoed van genieten, van de vrije tijd..Ik pas mijn vakantie wel aan, er zijn genoeg leuke dingen te doen, ook al is het weer minder...
Vandaag begint bij Knutsels & Kadootjes een nieuwe challenge, de challenge deze keer is;

vlinders op je kaart



Ik heb de basis gemaakt met de enveloppen punchboard, en een flapje naar binnen gevouwen en vast gezet. De buitenkant versierd met de set Butterfly Basics samen met de Butterfly's Thinlits. 


Het mooie papier Floral Boutique DSP heb ik ook weer gebruikt, het is zo mooi dit papier, ik heb het nu gecombineerd met de kleur Pool Party, een beetje een blauw groene kleur...


Voor de binnenkant heb ik een kaart gemaakt met bloemen en vlinders. 
de set Birthday Bloom, heb ik gebruikt voor de versiering. Gestempeld met Night of Navy, en gekleurd met Night of Navy, Dapper Denim en Pool Party en met aquapainters...
De tekst is van de Nederlandse set Recht uit het Hart. 

Met deze set geef ik 8 September een workshop thuis bij mij in Herten, 
ik heb nog plaats, dus heb je zin om te komen geef je dan nu op!

Doen jullie gezellig mee met de challenge bij K&K
Kijk ook even wat mijn team maatjes allemaal voor voorbeelden hebben gemaakt. 
Fijne zondag.....


Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.