Kerstkaart week 13 - en challenge

Ik had jullie beloofd om vandaag twee kerstkaartjes te laten zien. 
Vandaag begint een nieuwe challenge bij 52 WTC, Rosina heeft dit keer het thema gekozen en zij koos voor: 
Vintage, maar dus een vintage kerstkaart. 


Nou is vintage niet helemaal mijn allendaagse stijl, dus ik had wel even zoiets van hoe ga ik dit fixen, want je wilt natuurlijk wel heel graag mee doen...
Ik ging naar de plaatselijke winkel en kocht een blok van Studio Light..


Gelukkig was ik toen goed op weg, en maakte er meteen twee..
Ook heel leuk om deze stijl tussen mijn kerstkaarten te hebben. 
Doen jullie ook mee bij 52 WTC ? 
Je hebt tot volgende week donderdag 23.55 uur de tijd om je kaart te linken..
Vandaag ga ik een dagje naar de beurs in Den Bosch, 
ik ben benieuwd of ik nog bekenden zie...
Misschien wel...



Reacties

  1. Mooie kaart Ingrid. Ik had hetzelfde probleem en heb het net zo opgelost.
    Fijne dag in Den Bosch!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaarten Ingrid.
    Ook ik vind vintage erg moeilijk , niet echt mijn
    ding.
    Als ik tijd en inspiratie vind........ misschien.

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 schitterende kaartjes geworden Ingrid...en goed opgelost met het blokje studio light...het zijn weer maar eens super leuke kerstkaartjes....zo zie je maar ieder heeft toch zijn eigen stijl...dat is nou zo leuk met die challenges....even uit je comfortzone komen
    veel plezier in Den Bosch vandaag...jammer ik ga zaterdag...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat goed Ingrid....en nog wel twee kaartjes heb je gemaakt....prachtig!
    Ik vind vintage heel erg moeilijk....maar ga proberen om meet te doen!
    Groetjes en veel plezier in Den Bosch....ik ga morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie aankoop dat blokje. Je vintage kerstkaart is hartstikke goed gelukt. Verl plezier in Den Bosch. Mariken en gaan zaterdagochtend. Ik heb vrijkaartjes gewonnen, dus dat is boffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, prachtig van kleur! Goeie oplossing dat Studio Light blokje, ziet er goed uit. Leuke beursdag gehad?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk heb je een leuke dag gehad in Den Bosch, ik ga morgen samen met Martine.
    Zo'n blok is de oplossing van al je problemen en zo rollen er ook nog mooie kaartjes uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een paar andere kaartjes tussendoor krikt je creativiteit een beetje op want je moet net even anders denken :-) Het is je prima afgegaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.