donderdag 7 mei 2015

kerstkaart week 19

We zitten al weer in week 19 met de kerstkaarten.
De huidige challenge, gebruik kerstbomen en sterren op je kaart loopt nog tot vanavond.
Al doe je niet mee met de challenge kan je je kaart vandaag toch linken dmv een reactie achter te laten onder het blogbericht en te linken naar je pagina.
Ik heb een kaartje gemaakt met kerstbomen en sterren. Het papier is van Marianne Design, de inkt en stempels zijn van SU.

Doen jullie al gezellig met ons mee? 
Bedankt weer voor het langs komen en jullie reacties. 

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze ! en toevallig heb ik voldaan aan het voorschrift, is dat niet goed ? =)
bedankt nog voor de organisatie
grtjs, martina
x

Judith Liefting zei

Blijft mooi die boompjes, mooi kaartje Ingrid!

Wil Frutsel zei

Mooie kerstkaart in aparte maa hele mooie kleuren. Mooi opgebouwd!!
xx Wilma

Mary zei

Je boompjes en sterren doen het weer goed op je kaartje. Mooi!!

Irene zei

Super leuk Ingrid!

xx Irene

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Ingrid....

groetjes
Rosina

Diny zei

Wauw....wat prachtig Ingrid....de kleuren zijn schitterend!
Groetjes Diny

Gina zei

Heel mooi en zeker eentje dat er uit springt qua kleur ! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
je hebt een prachtige kaart met de SU-spulletjes, ik vind de kleuren ook erg mooi,
liefs Ans

Hermien zei

Mooi kaartje Ingrid

groetjes Hermien

Mariken zei

Mooi, ik blijf die kerstbomen van SU toch wel heel erg leuk vinden...

Antoinette Voorn zei

Mooi hoor Ingrid super leuke SUspullie!

Veerle zei

Leuk kaartje Ingrid.
Groetjes
Veerle

Nelleke zei

Mooi gecombineerd met elkaar. Ik blijf dit soort kaartjes erg leuk vinden. groetjes, Nelleke

Angelique zei

Leuke kerstkaart in lieve kleurtjes. Ik probeer elke week mee te doen.
groetjes Angelique