De huidige challenge, gebruik kerstbomen en sterren op je kaart loopt nog tot vanavond.
Al doe je niet mee met de challenge kan je je kaart vandaag toch linken dmv een reactie achter te laten onder het blogbericht en te linken naar je pagina.
Ik heb een kaartje gemaakt met kerstbomen en sterren. Het papier is van Marianne Design, de inkt en stempels zijn van SU.
Doen jullie al gezellig met ons mee?
Bedankt weer voor het langs komen en jullie reacties.

15 opmerkingen:
helemaal leuk is deze ! en toevallig heb ik voldaan aan het voorschrift, is dat niet goed ? =)
bedankt nog voor de organisatie
grtjs, martina
x
Blijft mooi die boompjes, mooi kaartje Ingrid!
Mooie kerstkaart in aparte maa hele mooie kleuren. Mooi opgebouwd!!
xx Wilma
Je boompjes en sterren doen het weer goed op je kaartje. Mooi!!
Super leuk Ingrid!
xx Irene
Heel mooi kerstkaartje Ingrid....
groetjes
Rosina
Wauw....wat prachtig Ingrid....de kleuren zijn schitterend!
Groetjes Diny
Heel mooi en zeker eentje dat er uit springt qua kleur ! Groetjes, Gina
Hoi Ingrid,
je hebt een prachtige kaart met de SU-spulletjes, ik vind de kleuren ook erg mooi,
liefs Ans
Mooi kaartje Ingrid
groetjes Hermien
Mooi, ik blijf die kerstbomen van SU toch wel heel erg leuk vinden...
Mooi hoor Ingrid super leuke SUspullie!
Leuk kaartje Ingrid.
Groetjes
Veerle
Mooi gecombineerd met elkaar. Ik blijf dit soort kaartjes erg leuk vinden. groetjes, Nelleke
Leuke kerstkaart in lieve kleurtjes. Ik probeer elke week mee te doen.
groetjes Angelique
Een reactie posten