woensdag 26 november 2014

Jarig - weekly deals

Vandaag is mijn DT-maatje GerJanne jarig, omdat ze altijd zo verschrikkelijk allert is op reacties achter laten, en ik tot mijn grote spijt dat nog eens regelmatig na moet laten, de laatste tijd, vond ik het tijd om haar ook een kaartje te sturen met deze bijzondere dag. En haar nogmaals te bedanken voor het feit dat ze werkelijk bijna altijd reacties achter laat, ik vind het zo knap.
Het kaartje voor haar.
Gemaakt aan de hand van de kleuren kaart van Around the world Stampin'Up! Challenge
Deze link had ik gezien bij Yvonne.
 
 
De kleuren spreken dus voor zich, ik heb rondjes uit gestanst met de punch. En leuk aan gekleed. Wat ik verder van SU aan materialen heb gebruikt kun je helemaal onderaan zien.  
Verder zijn er deze week ook weer de geweldig leuke weekly deals. Wil je ze bestellen? Laat het me voor zaterdag weten, en ik bestel het nog mee voor je.

 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en morgen plaats ik mijn kerstkaart weer op het blog van 52 weeks off Christmas. Hartelijke groet........


Built for Free Using: My Stampin Blog


17 opmerkingen:

Hermien zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor Gerjanne, bij een verjaardag hoort natuurlijk een kaart. Wat een toeval ik heb op mijn kaartje ook vlinders gebruikt.
Ik neem het je echt niet kwalijk dat je reacties minder zijn Ingrid.
Er zitten nu eenmaal maar 24 uur in een dag!

groetjes Hermien

Marfien zei

Ziet er goed uit, mooie kleuren bij elkaar, vrolijk verjaardagskaartje

Anita van Merode zei

Prachtige kaart en woorden voor Ger Janne. Het is inderdaad zo! Wat je schrijf. Groetjes Anita

marja kenter zei

Een heel mooi kaartje voor GerJanne, zal ze zeker waarderen.
Ik vind het ook altijd zo leuk zoals zij reageert en ook hoe ze schrijft op haar blog. Zo gezellig.
Ze zal vast wel een hele leuke dag hebben vandaag, in ieder geval lekker met al die lekkere taarten die ze ging bakken.
Groetjes Marja

Mary zei

Leuke kaart!! En ik weet wel zeker dat Gerjanne dit weet te waarderen!!
Groetjes Mary

Marcella zei

Hoi Hoi
O dat gaat ze ook een heel mooi kaartje vinden .
een lekker vrolijk kaartje .
Leuk gedaan hoor .
Groetjes Marcella

Mariëtte zei

Prachtig kaartje heb je voor GerJanne gemaakt. Ze is vandaag druk met de kaartjes, ik zie overal kaartjes op blogs verschijnen. Super leuk! Groetjes Mariëtte

Unknown zei

Erg gezellig, je kaartje voor GerJanne! En zo vrolijk ook, met een mooie warme kleurcombi! Deze gaat in de smaak vallen, that's for sure! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Mariken zei

Leuk kaartje zeg, en ook al voor GerJanne! Wat zal ze het druk hebben met haar post, echt gezellig!
Fijne avond!

Monique zei

Super gedaan! Prachtige combinatie van kleuren.
Liefs, Monique

Anoniem zei

Leuk met die vlinders, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt,
heel mooi in warme kleuren, de vlinders zijn prachtig,
liefs Ans

Irene zei

GerJanne gebruikt zelf ook vaak/graag vlinders dus ze zal er zeker blij mee zijn Ingrid!!

xx Irene

Rosina zei

Hoi Ingrid,
Ook jij heb een schitterend kaartje gemaakt voor GerJanne ....en dat met super leuke spulletjes van SU

groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een mooie kaart heb je voor GerJanne gemaakt! Volgens mij heeft de postbode in Twello overuren moeten maken ;)

Unknown zei

prachtige kaartje hoor
liefs sannie

trudelmj zei

Very nice, Ingrid :-)