Teamdag team Utopia!

Gisteren was het zover, de teamdag van Team Utopia! Vele hadden er al lang naar uit gekeken, maar omdat ik nog niet zo lang lid ben van het team, vond ik het wel een uitgelezen kans om bijna iedereen van het team te ontmoeten. Een geluk voor mij het was in Geleen bij Miranda thuis, dus voor mij bijna naast de deur. 
Hieronder vindt je een foto impressie, met dank aan Miranda, van wie ik sommig foto's gedeeld heb. 


                         
De tafel werd bij binnenkomst al heel snel gevuld met allerelei lekker, iedereen had wat mee gebracht, en de koffie stond ook meteen klaar , voor mij niet onbelangrijk, als koffie verslaafde 
We kregen van Miranda een mok met spekjes erin, en een leuke passende tekst en label. Linksonder zie je de swap tafel, iedereen heeft wat moois gemaakt. Het is de bedoeling dat de creaties worden beoordeeld door je mede team leden, en de top 3! Krijgt een prijsje, ook maak je een beschrijving van je swap, hoe je hem hebt gemaakt, ik maakte dit onderstaande doosje, met 3 waxine lichtjes erin, voor mij zijn dit echt de kleuren van dit moment. 



Helaas geen prijs, maar er waren dan ook zoveel mooie creaties. Miranda had twee workshops voorbereid, rechtsboven zie je daar het resultaat van, eerst is er geembost op vellum en dat kan je inkleuren met markers, en het dan omgedraaid opplakken, dan krijg je dit resultaat. Erg leuk. 
In het midden met de bloemen is ook een andere techniek, ik maakte er zoals gewoonlijk mijn eigen draai aan. 
Rechtsonder vindt je mijn kaartje wat ik thuis maakten en waarvan ik de ingredienten in een zakje moest doen, iemand in het team kreeg het zakje en moest er mee aan de slag. Met weer een ander verassend resultaat. 
In het midden rechts zie je een label daar had ik de ingredienten van gekregen en maakten er dit van, degene van wie ik het kreeg, was haar eigen creatie vergeten, dus daar heb ik geen foto van. 
Al met al een super geslaagde dag, ik heb heel genoten, Miranda en iedereen van team Utiopia! hartelijk dank. 
Ik maakte voor Miranda nog een leuk doosje om haar te bedanken, maar helaas helemaal vergeten op de foto te zetten. 

Reacties

  1. Jij kunt terug kijken op een leuke en lekkere dag Ingrid! Jouw doosje ziet er SUper uit en ook ik ben een koffiemens, vooral aan het begin van de dag hih!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg leuk uit allemaal, heel gezellig en zo te horen erg geslaagd. Mooi cadeaudoosjes met theelichtjes, die kleurtjes zijn inderdaad erg mooi en je hebt er een prachtige creatie van gemaakt.
    Je kerstkaartjes hieronder zijn trouwens ook erg gaaf, leuk model en met dat mooie papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heel gezellig en mooi uit! Jouw doosje met theelichtjes is hartstikke leuk en inderdaad wat een prachtige kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verslag. Bedankt dat je er was om deze dag tot een succes te maken! En ik heb jouw bedankje nog niet geopend (veel te mooi). Ik zal dus nog even een foto voor je maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volop gezelligheid Ingrid, leuk om iedereen eens te ontmoeten. Mooi doosje heb je gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij hebt je volop vermaakt en genoten Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen heb je een hele fijne dag gehad met hetSU team en ook prachtige creaties gemaakt...heel leuk voor je....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,
    wat leuk zeg, zo'n teamdag. Allemaal creatievelingen bij elkaar. En wat je laat zien is helemaal top! De workshops zijn gaaf en dat met zoveel mensen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was leuk om je te ontmoeten! Het was inderdaad erg gezellig '! Je had een mooie swap gemaakt. Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er allemaal heel gezellig uit Ingrid....en wat een prachtig doosje heb je gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.