woensdag 26 februari 2014

Kleurenkaart team lichtrose-lichtgrijs

Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand, tijd voor het kleurenkaart team, in lichtrose en lichtgrijs, is de kleur van vandaag. Ik heb wat papiertjes van twee blokjes bij elkaar gezocht, als basis een beetje een glimmend lichtgrijse kleur, zilverachtig, daarop het DP, en dan een lange smalle strook met daar langs een lichtrose kantje. Uit vellum heb ik een tag gestanst, en daarop gestempelt en geembost, een mooie strik van kreukellint gemaakt, en daarop een knoop en nog wat pareltjes om het af te maken. 
Gaan jullie mee kijken bij: Martina
Deze kaart doet ook mee bij: DCL- challenge#204-knoopjes, lintjes,kant
ik wens jullie nog een fijne dag toe, tot morgen kerstkaartjes tijd!

38 opmerkingen:

marja kenter zei

Je denkt: Hm roze en grijs, maar wat is het mooi.
groetjes Marja

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan in de KKT kleurtjes!!! Mooi kaartje!
Groetjes, Yvonne

Marcella zei

Hoi Ingrid

Wat een geweldige leuke kaart weer .
Mooie kleuren zo bij elkaar en dat kreuklint is ook wel heel leuk erop .
Groetjes Marcella

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een mooi kaartje. Wat een mooie kleurencombi is dit toch!

Nelleke zei

Geweldig hoe je dat gedaan hebt. Een mooie mix van kleur en materiaal. Door het kreukelint en knoop wordt het juist sprekender omdat het lichte kleuren zijn. Zo, nu nog even wat anders doen, de ochtend is al weer grotendeels voorbij. Groetjes, Nelleke

Marjan zei

Heel gaaf kaartje, Ingrid. Dat embossing op vellum staat mooi!

Margot zei

gaaf! leuke kleurtjes en die stempel met die 2 vind ik zo leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

corryskaart zei

erg leuke/mooie kaart met die grote en kleine nopjes
groetjes corry

Monique zei

Leuke kaart!
grtjs

Rosina zei

Heel mooi is ook jouw kaartje geworden Ingrid ....heel leuk met de kleurtjes van het KKT....

groetjes Rosina

Erna Logtenberg zei

Leuke kaart! Lieve groetjes, Erna

Yvonne zei

Heel mooi Ingrid.
Prachtige kleurencombinatie zo bij elkaar.

Groetjes,
Yvonne.

Ans S. zei

Prachtige kaart, die tag van vellum geeft een leuk effect.

Groetjes Ans

Ellen zei

Leuke kaart! Het vellum label is erg gaaf en ook je grijze kreukelstrik vind ik super.
Fijne avond, Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Prachtig kaartje in rose en grijs, wat mooi het vellum met de tekst, had je nou nog spuitlijm gekocht ?? ik wel, maar nog niet gebruikt, als het vellum maar op één plekje vast zit, zoals met de strik, dat gaat toch ook..Liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik vind hem weer helemaal super.
Het vellum geeft een mooi frosted effect. Vind ik erg leuk. En is je party van SU binnenkort? Het is zo leuk om al die mooie spullen te zien er mee te werken. Ik ben benieuwd hoe jij het vindt. Je krijgt in elk geval wat als gastvrouw en dan nog afhankelijk van hoeveel er besteld wordt. Dat heb ik wel bij Sandra gezien. Dan kom je redelijk goedkoop aan je spullen als je dan het gemiddelde neemt....

Groetjes,
GerJanne

Judith zei

Super mooi met het vellum!

Mariken zei

Hartstikke mooie kaart! Leuk hoor, lint, vellum, deze kleurencombi, top!!
Fijne avond, groetjes, Mariken

Anoniem zei

Een erg mooie kaart.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Jouw kaartje is ook helemaal geweldig ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje voor het KKT.

grtjs
Claudia

Marijke zei

Een leuke kaart met heel veel details als ik dat zo lees. Super gedaan hoor, groetjes Marijke.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi kaartje met leuk kleurtjes.
Liefs Rianne

SandraR zei

Leuke kaart en helemaal KKT!

Liefs, San

Mariëtte zei

Gaaf! Groetjes mariëtte

!neke zei

Hallo Ingrid,
Dacht dat ik allang volger van je was, maar nee, bij deze!
Gave kaart!

Marfien zei

Leuke kleuren heb je bij elkaar gezocht, mooi kaartje

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! top, al die laagjes, de stempel is superzzzz
blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij !
grtjs,martina
x

Renate zei

Super leuk kaartje. Moet toch ook eens gaan proberen om met embossingpoeder op vellum te werken, het geeft een prachtig effect.
Aug unne gooie vastelaovend voor jullie. Neet te taat, en neet te zaat.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Hij is schitterend je kaart Ingrid, zo mooi roze met grijs, top.
Liefs van Anita

Bep zei

Hoi Ingrid,

Wat een gave kaart heb je gemaakt voor het KKT super.

Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Nancy zei

Hey Ingrid,

Wat een leuke kaart maakte je... Hou zelf ook zo van dotjes...

Liefs,
Nancy

Francisca zei

Zeer tof . fijne afwerking .
groetjes ,
Francisca

Karin zei

Mooi speels kaartje, ik vind vooral het stukje vellum met de embossing héél mooi!
Groetjes, Karin

Marijke zei

Gaaf kaartje en mooi de kleurtjes van het KKT gecombineerd met vellum!

Groetjes,
Marijke

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan. Leuk dat je mee doet met de DCL.
Je hebt alleen een verkeerde link ingevoegd bij de challenge, ik krijg dan een lege pagina van je blog. ;)

miriam zei

Ik heb even moeten zoeken maar toch gevonden ,je had hem verkeerd gelinkt
Hele mooie kaart
Bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor gaaf kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.