woensdag 19 februari 2014

CAS - mannenkaart.

Nog bedankt voor jullie leuke reacties op het verhuiskaartje, en ik kreeg nog een fijne tip van Marfien over het gebruik van vellum, dank jullie wel.
Vandaag heb ik een CAS kaartje voor jullie, weer voor een man. Ik ben eens op zoek gegaan in de papier bak, en goed onderin gezocht en daar kwam ik nog een leuk mannenblokje tegen van Basic Grey- Oxford, met allemaal mannendingen, wiskundige berekeningen, boeken, ruitjes papier, allemaal in de stijl die ik zocht. 
Ik heb twee labels uitgestanst deze zijn van MFT, en deze half opgeplakt, een labeltje gemaakt, pijltje en wat sterretjes, en een strook met tape, en nog wat verfspatjes om het af te maken. De tekstballon hello is van prima marketing, uit een kit van Oma Dee. 
Wat vinden jullie van deze CAS mannenversie, ik ben weer benieuwd naar jullie reacties!. 

15 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Ingrid
Zo wat ga jij snel met je kaartjes hier alweer eentje .
Erg leuk ook weer .
Groetjes Marcella

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Schitterende kaart. Heel mooi. Ook je verhuiskaart is schitterend. De tips van Marfien zijn zeker hee nuttig. Ga ik ook onthouden.

grtjs
Claudia

grtjs
Claudia

Diny zei

Al weer een prachtig kaartje van je Ingrid!
Jij bent goed bezig!

Groetjes Diny

Eline Nijman zei

Hoi Ingrid,
Ik vindt het altijd zo mooi om te zien dat je met zoals je al zei less is more zo'n mooi en leuk kaartje kunt maken.
Ik vind hem erg leuk.

Groetjes Eline

Eline Nijman zei

Hoi Ingrid,
Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt. Zoals je al aangeeft soms is less more. Daar ben jij erg goed in.
Ik vind het kaartje super.

Groetjes eline

Unknown zei

Ik vind dit een heel mooi kaartje!

Marfien zei

Een prima mannenkaart, leuk idee. We zijn bijna klaar met verhuizen, volgende week ga ik weer kaartjes maken. :-)

Anita Meijer zei

Een prachtig kaartje weer Ingrid, super.
Liefs van Anita

Renate zei

Geweldig leuk gemaakt. Verrassend wat je zoal kan tegen komen onder in die bewaarbakken.

-xies- Renate.

Wil Frutsel zei

Leuke kaart alweer Ingrid.
liefs Wilma

Karin zei

Leuke mannen CAS kaart, mooi papier en ik ben nog op zoek naar een stempel met verfspatjes, ik vind deze wel mooi!
Groetjes, Karin

Anne zei

This is a super card for a man, lots of white space but lots of interest to enjoy too
Thanks for joining Less is More's masculine challenge this week
Anne
Guest "Less is More"

Malika zei

Mooie kaart

Malika

Unknown zei

Geweldig! Wat een stoere, leuke, creative kaart Ingrid! Mooi van design en kleur, leuke details! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Chrissie zei

This is just great!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"