zondag 26 januari 2014

Verjaardag

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de schets van MFT en hetzelfde papier als gisteren van Fancy Pants- what a wonderfull day.
Het is een vrolijk verjaardagskaartje geworden vind ik zelf, alles wat ik heb gebruikt is van MFT, behalve het knoopje. 
Hieronder zie je de schets. 

Deze kaart doet mee bij: MFTWSC#160
Ik wil Journaal Roozendaal welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij bent gaan volgen. Verder zag ik gisteren dat ik in de top 3  sta bij Crazy for Cas- met mijn meisjes babykaartje met chevrons. Erg leuk! Daar doe je het voor. 
Ik wens jullie nog een gezellige vrije zondag toe. 


24 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Hartstikke leuk papier en het combineert allemaal prima. Liefs Sabine

Antoinette Voorn zei

Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...

anncreatief zei

Wouw prachtige kaart.
Liefs Anneke

Irene zei

Je bent hier toch wel echt goed in Ingrid, hij is weer enig!!!

xx Irene

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Kei mooie kaart. De kleuren zijn echt tof.

grtjs
Claudia

Marjan zei

Mooi kleurig kaartje, Ingrid!

Unknown zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden mama! Ga zo door! X Lieke

Erica ♥ zei

Wat een leuke sketch en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Nelleke zei

Schitterend, nog mooier als de vorige . Mooie materialen van MFT. Maar gaan sparen.... Een fijne dag. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Jij kan toch zo goed werken met gemaakte schetsen hè, en je laatste twee kaartjes zijn echt prachtig!
Het papier is ook zo mooi! keigaaf gedaan Ingrid!
Lieve groetjes van Gerie

Yvonne zei

Prachtig! Ik hou erg van deze felle kleuren.

Yvonne zei

Wat een mooie kaart!

Diny zei

Wat prachtig allemaal Ingrid....kijk ik een paar dagen niet....lig ik gelijk een stuk achter bij je!
Je hebt ondertussen prachtige kaartjes gemaakt.....ook de baby kaart is heel erg leuk!

Groetjes Diny

Ellen zei

Heerlijk hè, om met MFT-spullen een kaartje te maken?! Bij mij is MFT ook zwaar favoriet ;) Gezellig, vrolijk kaartje is dit geworden. Daar wordt een jarige vast blij van.
Fijne dag, Ellen

Rosina zei

Hele leuke kaart is dit Ingrid, mooie sketch en prachtig papier.....TOP!!!

groetjes en fijne zondag nog
Rosina

GerJanne zei

Ha Ingrid,
wat een leuke kaart is dit. Lekker vrolijk!
EN de sketch is heel herkenbaar!
Groetjes,
GerJanne

Yvonne zei

Hele leuke kaart Ingrid, heel gezellig papier heb je gebruikt.

Groetjes,
Yvonne.

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Het zijn 2 prachtige kaarten geworden, knap dat je met de sketch dan zo'n leuke kaart kunt maken, complimenten, liefs Ans

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Ingrid met een leuke schets! Mooi vrolijk papier is dit!
Lieve groetjes, Berlinde

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

femke zei

heey ingrid,

mooi kaartje is het geworden!!!

groetjes femke

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Ingrid en je vorige kaart hea ik nog nieet gezien, is ook een lieffie. liefs Wilma

Unknown zei

Superleuke kaart Ingrid, je hebt de sketch weer top vertaald, enig papier is dat! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

CraftyMomOf3 zei

I love these papers!! Beautiful!!

Crafty Hugs!
Meredith