Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de schets van MFT en hetzelfde papier als gisteren van Fancy Pants- what a wonderfull day.

Het is een vrolijk verjaardagskaartje geworden vind ik zelf, alles wat ik heb gebruikt is van MFT, behalve het knoopje.
Hieronder zie je de schets.

Deze kaart doet mee bij: MFTWSC#160
Ik wil Journaal Roozendaal welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij bent gaan volgen. Verder zag ik gisteren dat ik in de top 3 sta bij Crazy for Cas- met mijn meisjes babykaartje met chevrons. Erg leuk! Daar doe je het voor.
Ik wens jullie nog een gezellige vrije zondag toe.

24 opmerkingen:
Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Hartstikke leuk papier en het combineert allemaal prima. Liefs Sabine
Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...
Wouw prachtige kaart.
Liefs Anneke
Je bent hier toch wel echt goed in Ingrid, hij is weer enig!!!
xx Irene
Hoi Ingrid,
Kei mooie kaart. De kleuren zijn echt tof.
grtjs
Claudia
Mooi kleurig kaartje, Ingrid!
Wat een super leuk kaartje is het geworden mama! Ga zo door! X Lieke
Wat een leuke sketch en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ☺
Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}
Schitterend, nog mooier als de vorige . Mooie materialen van MFT. Maar gaan sparen.... Een fijne dag. Groetjes, Nelleke
Jij kan toch zo goed werken met gemaakte schetsen hè, en je laatste twee kaartjes zijn echt prachtig!
Het papier is ook zo mooi! keigaaf gedaan Ingrid!
Lieve groetjes van Gerie
Prachtig! Ik hou erg van deze felle kleuren.
Wat een mooie kaart!
Wat prachtig allemaal Ingrid....kijk ik een paar dagen niet....lig ik gelijk een stuk achter bij je!
Je hebt ondertussen prachtige kaartjes gemaakt.....ook de baby kaart is heel erg leuk!
Groetjes Diny
Heerlijk hè, om met MFT-spullen een kaartje te maken?! Bij mij is MFT ook zwaar favoriet ;) Gezellig, vrolijk kaartje is dit geworden. Daar wordt een jarige vast blij van.
Fijne dag, Ellen
Hele leuke kaart is dit Ingrid, mooie sketch en prachtig papier.....TOP!!!
groetjes en fijne zondag nog
Rosina
Ha Ingrid,
wat een leuke kaart is dit. Lekker vrolijk!
EN de sketch is heel herkenbaar!
Groetjes,
GerJanne
Hele leuke kaart Ingrid, heel gezellig papier heb je gebruikt.
Groetjes,
Yvonne.
Hoi Ingrid,
Het zijn 2 prachtige kaarten geworden, knap dat je met de sketch dan zo'n leuke kaart kunt maken, complimenten, liefs Ans
Een prachtig kaartje Ingrid met een leuke schets! Mooi vrolijk papier is dit!
Lieve groetjes, Berlinde
Hij is weer prachtig Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita
heey ingrid,
mooi kaartje is het geworden!!!
groetjes femke
Mooie kaart Ingrid en je vorige kaart hea ik nog nieet gezien, is ook een lieffie. liefs Wilma
Superleuke kaart Ingrid, je hebt de sketch weer top vertaald, enig papier is dat! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
I love these papers!! Beautiful!!
Crafty Hugs!
Meredith
Een reactie posten