Heel erg bedankt

Welkom aan al mijn nieuwe volgers! leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!
Mijn dochter had afgelopen vrijdag met haar klasgenoten een sportdag, dit was schaatsen en zwemmen in Eindhoven, erg leuk natuurlijk! Het begon al niet goed voor haar, doordat zij diabetes heeft, was haar insuline pomp verstopt geraakt, om een lang verhaal kort te maken, heeft ze door een veel te hoge bloedsuikerwaarde de hele dag niets meer kunnen doen. Er was een leerkracht bij die zich om haar heeft ontfermt en die ook zeer regelmatig bij haar was. En die wil ze nu bedanken met een kaartje! Een mooi initiatief wat ik natuurlijk alleen maar toe juich als ouder!






 Deze kaart doet mee met challenge van de creatieve zebra: opdracht is gebruik geen bloemen.
Het papier is van Authentique, de stempel ( trouwens gekregen met mijn verjaardag) Marianne Design, stans van MFT, poststempel Eline's huis, knoopjes Marianne Design, touwtje boekenvoordeel.
Bedankt voor al jullie reacties, fijne dag nog, ik ga vanmiddag nog visite ontvangen van mijn verjaardag.

Reacties

  1. Ik hoop dat je wint want jij,de leraar en het kaartje verdienden het allemaal!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je wint want jij,de leraar en het kaartje verdienen het allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.