zondag 23 december 2012

Mannenkaarten

Voor de schets "bij oma Dee" heb ik een mannenkaart gemaakt, omdat ik het niet altijd gemakkelijk vindt om een originele mannenkaart te maken heb ik er nog twee gemaakt met hetzelfde papier (Authentique) kan ik weer mijn voorraadje op peil brengen :-)



2 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Ingrid,
Leuk dat ik je blog gevonden heb! Grappig, jij hebt bij mij een mijlpaal gezet als 200e volger, ik mag jouw 1e zijn (-:
Gezellig dat je blogland hebt ontdekt, welkom!

Ik zag al je leuke creatie's en ook twee versierde doosjes. Daar ben ik gek op (-: Mooi gemaakt!

Tot blogs en een fijne zondag,
groetjes, Judith

PS: Het kan zijn dat je er bewust voor hebt gekozen: je woordverificatie staat nog aan?

Ingrid Reyners zei

Judith,leuk dat je mijn eerste volger bent! Welkom, de woorvertificatie heb ik uit gezet,was niet bewust gedaan ;-)