Ingrid's Scrapfrutsels
creatief.kaartjes.inspiratie.gezelligheid.
donderdag 6 december 2012
Kransen (3)
Kransen heb ik altijd wel ergens liggen of hangen!
Nu het kersttijd is heb ik er drie gemaakt in dezelfde stijl, in de woonkamer hangt er een, in de gang hamgt er een en natuurlijk buiten aan de voordeur.
Ben heel tevreden met het resultaat!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten