Liftkaart

*Stampin'Up! bestellen 10 december, de laatste keer voor de kerst*
*Laat je bestelling mooi inpakken, en vermeld erbij dat het om een kerstkado gaat*
*Weet jij nu nog geen passend cadeau, vraag dan de cadeaubon aan, van Ingrid's Scrapfrutsels

Hey hallo,

Afgelopen week was ik bezig met de voorbereiding van de workshop van gisteren, en dat was in kerststijl. Tussendoor heb ik nog even voor gewerkt en alvast wat kerstkaartjes gemaakt voor de komende week, en zo ook voor de Liftchallenge een kerstkaartje gemaakt.
De bedoeling is dat je daar Ombré gaat stempelen, en herhaald stempelen.
Ombré stempelen is van licht naar donker, en herhaald is dus dat je dezelfde stempel, een paar keer terug laat komen op je werk.

Ik ben aan de slag gegaan met een leuke tekststempel van Lawn Fawn, het is een best grote tekststempel, maar met hele mooie sierlijke letters geschreven.

Ik koos voor de tekst Be Jolly, deze heb ik gestempeld in allerlei kleuren bruin, oplopend van licht naar donker. Het rendiertje is van SU en heb ik op aquarelpapier gestempeld en daarna geverfd met een waterpenseel. 


Nog wat bling bling en besjes tussendoor gestempeld, en het rendier natuurlijk een strikje gegeven. 
Hieronder zie je een voorbeeld kaart van de Liftchallenge. Je kan op de foto klikken om op het blog te komen. 



Deze kaart doet mee bij Liftchallenge #124
Net op het nippertje zie ik. 
Fijne dag. 


Product List

Reacties

  1. Schitterende liftkaart Ingrid!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze leuk!! Gaaf dat rendier met zijn vrolijke kop. Mooi gestempeld ook, Ingrid. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk kerstkaartje! Dat komt zowel door het leuke rendier als door het gebruikte lettertype. Tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha kijk jij ook nog een liftkaartje op deze laatste dag van de challenge
    Het is weer een toppertje hoor Ingrid...heel mooi die tekst zo..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie liftkaart Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een zwak voor de rendiertjes met de rode neusjes! Wat een leuke liftkaart geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.