HI,
Welkom,
zaterdag liet ik al een herfstkaartje zien met dit papier.
en vandaag dus weer, maar dan weer net even anders.
het papier en de pompoenen/egel/bloemen zitten in het blokje van Mintay papers
Deze keer maakte ik er paddenstoelen bij, want dat is naast de schets ook de opdracht bij de Egel.
Dit kaartje doet mee bij:
de Egel #211 - kaart volgens schets en paddenstoel.
Morgen weer een herfstkkaartje...


7 opmerkingen:
Prachtig herfstkaartje heb je met deze Sketch gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny
Een mooie herfstkaart
Mooi hoor.
De herfstkleuren zijn ook nu weer prachtig en pompoenen horen erbij.
Je hebt vast veel plezier gehad met het maken van deze kaart, want dat zie ik er aan af.
Herfstkleuren zijn altijd prachtig, behalve de regen, maar voorlopig was het goed vertoeven buiten en nu ook weer een toegift vandaag! Goed gedaan met de sketch Ingrid en je zit helemaal in de herfst vibe, hihi succes met je andere kaartje!
xx Gerie
Heel mooie kaart Ingrid! Wat leuk dat je weer meedoet bij de Egel. Dank je wel!
Mooi hoe je deze toch wel lastige sketch verwerkt hebt tot een mooi geheel. Vooral dat kleine kransje vind ik leuk. Dank je wel voor jou sketch en paddenstoel bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke
Sorry voor de dubbele reacties, ik was op zoek naar jou andere kaart maar kom dat op het blog van de Egel uit.
Een reactie posten