donderdag 3 april 2025

kerstkaart week 14 - start nieuwe challenge

 HI, 

Vandaag is het de eerste donderdag van April,

dat betekent, de start van een nieuwe challenge, 

deze keer vragen we om:

lichtslinger op je kaart



ik heb een kaartje gemaakt met de stencil van marianne Design ,
het zijn twee kerstballen die een beetje in een vallen.. 
de gnome en sneeuwpoppen zijn volgens mij van dutch dobadoo. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC... 
en kijk even naar de leuke voorbeelden van iedereen...

Fijne donderdag gewenst.. 




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Enig kaartje heel leuk de 2 versierde kerstballen.

martina's kaartjes zei

een leuk, geslaagde, gezellige kaart
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kerstballen en leuke plaatjes
groetjes Ellen

cards-by-epie zei

Superleuke kerstkaart Ingrid , prachtige details erop
Zonnige dag gewenst Epie

Jantine zei

Wat een leuk idee om de stencil zo te gebruiken, Ingrid. Mooie kaart!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Ik zat gisteren toevallig met deze stempel op mijn bureau en wist eigenlijk nog niet wat er mee te doen. Maar je hebt een mooi voorbeeld gegeven. Heel leuk gedaan met die sneeuwman en gnom erbij! Een mooi kaartje hoor Ingrid! Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart gemaakt met dat leuke stencil.
liefs Annemarie en Merit

!neke zei

Wat een leukerd met die "kerstballen" achtergrond !!!

Angélique zei

Een heel leuke kaart in deze aparte vorm, leuke plaatjes heb je erop gemaakt.

GerJanne zei

Heel erg leuk, deze kerstballen met de slinger van lichtjes. Leuke challenge!

marian zei

Een heel gezellige kerstkaart met lichtjes heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gedaan die kerstballen zo gedecoreerd met o.a een lichtjes slinger.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Superleuke kerstkaart Ingrid!
Groetjes Suzan

Diny zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

joke zei

Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt voor de challenge. Gaaf om de kerstslinger aan de twee kerstballen te hangen.
Groetjes Joke

Eri zei

Leuke kaart Ingrid! Wat een feest is het daar in de sneeuw onder de lichtslinger.
Groetjes, Eri