donderdag 13 maart 2025

kerstkaart week 11



HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag. 
Deze keer laat ik een kaartje zien voor onze challenge bij 52WTC. 

gebruik kado papier op je kaart 




Ik gebuikte inpakpapier, met een beetje een kraft achtergrond. 
Het is iets steviger papier, en dus ideaal om een zakje van te maken... 


Daarin maakte ik een kaartje, 
en liet ik het rendiertje terug komen. 
Het zakje is een oude mal van SU... 

Klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC.. 
Je kan daar je kaartje vandaag de hele dag linken, 
of je kan natuurlijk nog een hele tijd meedoen met onze challenge.. 

Fijne donderdag gewenst... 






 

11 opmerkingen:

Elly zei

Ik vind hem superleuk!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke cadeaupapier
groetjes Ellen

Angélique zei

Wat een goed idee om er een zakje van te maken, leuk met dat kaartje er in.

Marijke zei

Wat heb je dat leuk gedaan om er een zakje van te maken! Heel leuk gedaan met zo'n mooi kaartje erbij! Top hoor Ingrid! Groetjes Marijke

Antjes kaartcreaties zei

Leuk kadopapier en wat een goed idee om er een zakje met label van te maken Ingrid.
Groetjes Antje

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan met het cadeaupapier Ingrid....goed idee!
Groetjes Diny

joke zei

Schitterend label en zakje heb je gemaakt, zo leuk gedaan met het mooie papier.
Groetjes Joke

Suzan zei

Wat een mooie kaart Ingrid!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Mooie kaart! Ik weet niet of ik cadeaupapier heb, maar ik met nog op zoek!

Anita van Deur zei

Gaaf zakje gemaakt met dit leuke papier.

Jantine zei

Heel leuk zakje met dit mooie papier, Ingrid! Leuk met zo'n uitschuivend kaartje.
Groetjes
Jantine