HI,
Welkom bij een nieuwe post...
ik zag gisteren de challenge voorbij komen van DCL
Het is een leuke challenge embossen, maar dat heb ik al heel lang
niet meer gedaan, terwijl het zo'n mooi effect geeft..
maar op de een of andere manier met de platen kom ik er niet altijd uit..
(lees ik heb altijd standaard platen liggen, en voor te embossen moet ik wat verder gaan zoeken)
Ik zocht een oude embossing folder uit, waar die van is, ik weet het niet ??
maar er staat hoera, gefeliciteerd op....Ik had nog een strook wit papier liggen,
en was eigenlijk van plan het stuk er vanaf te snijden en dan een vierkante kaart te maken,
maar ik vond het wel leuk, een gedeelte geemboste achtergrond...
Ik maakte een slimline tag ervan, de diertjes zijn van boekenvoordeel..
De ballonnetjes ook oudjes van MD..
Dit kaartje doet mee bij: DCL #395 - embossen
Fijne dag gewenst, ik ga vandaag nog wat aan de knutsel..
Zondag had ik 15 km gelopen voor de oefentocht van de Venloop.
Gisteren heb ik wat baksels uit geprobeerd, maar ik had daar al recepten van die
ik zelf al eerder gebruikt had, en die waren toch lekkerder... het was een recept van
carrotcake en van granola....


7 opmerkingen:
een leuke, lieve kaart heb je gemaakt, mooi
grtjs, martina
Wat een schattige labelkaart, heel mooi gemaakt.
Heel leuk dat het geëmbossde gedeelte niet heel de kaart beslaat en de twee figuurtjes met de ballonhartjeszijn er heel erg leuk bij! En meteen weer wat uit je voorraad gebruikt :) Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid.
Super leuk !!!!!
Mooie kaart Ingrid. De embossing achtergrond komt erg mooi uit. Leuk dat je meedoet bij DCL. Groetjes Ellen
Heel leuke labelkaart. En die embossingfolder heb ik ook....volgens mij gekocht bij Hobbyland, een onderdeel van Euroland destijds. Je bent dus lekker aan het genieten van de vrijheid!
Wat een snoepig kaartje! De embossing achtergrond geeft het kaartje net dat beetje extra. Love it! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge Ingrid!
Een reactie posten