donderdag 23 januari 2025

kerstkaart week 4

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

Ik laat jullie een kaartje zien, met een mal die ik nog niet eerder gebruikt heb.. 


Deze keer dus de leuke vrachtwagen met de mooie boom erop..
De vrachtwagen is van de Action.... 

Ik laat vandaag mijn kerstkaartje zien op het blog van 52 WTC..
Doe je mee vandaag ? 




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een gaaf achtergrond dp zo leuk, en de vrachtwagen is top.

GerJanne zei

Wat leuk! Die vrachtwagen heb ik nooit gezien bij Action. Hij is heel gaaf! Mooie kaart!

Angélique zei

Oh, wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt, heel gaaf hoe die bomen in de laadbak liggen, maar ook de achtergrond is top.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke vrachtauto en de leuke details
groetjes Ellen

Daphne zei

Wat een leuke stans, deze heb ik denk ik gemist bij Action, of ik zat in mijn "verboden iets nieuws te kopen" fase.😅
Heel leuk kaartje, je hebt de bon echt goed "in" de laadbak gekregen, net echt.

Marijke zei

Een topkaartje Ingrid! Leuk deze stans van de auto en die bomen passen er mooi in! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

Nancy zei

Hey Ingrid,
Wat een toffe kaart heb je gemaakt. Dat achtergrondpapier past helemaal bij de vrachtwagen met de bomen, hij lijkt zo uit het bos te komen gereden. Ik heb de indruk dat ze bij de Action in NL veel toffere snijmallen hebben dan bij ons. Ik zie er vaak leuke passeren die ik hier nog nooit gezien heb...
Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

Oh wat een super leuk kaartje zeg, heel gaaf gemaakt!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Jantine zei

Superleuke kaart met dat vrachtwagentje, Ingrid. Maar goed dat ik niet meer zo vaak bij Action kom, veel te verleidelijk!
Groetjes
Jantine

marian zei

Een super mooie kaart heb je deze week weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wow....wat een GAAF kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny

Eri zei

Heel leuke kaart heb je gemaakt met die grote truck vol kerstbomen!
Groetjes, Eri

Suzan zei

Supermooie kerstkaart Ingrid!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk die vrachtwagen met kerstboom. Een leuke kerstkaart Ingrid, een vrolijk tafereeltje.
Lieve groetjes Miranda

joke zei

Een mooie kaart is het geworden en wat een leuke mal is dat van de A. Nog nooit gezien.
Groetjes Joke

Gina zei

Mooi designpapier op de achtergrond. Leuke kaart geworden