donderdag 7 november 2024

kerstkaart week 45

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

vorige week zag in een live op facebook bij Noor en Zo, 

een leuke live, met een bijzonder kaartje, ik had het nog nooit zo gemaakt. 

Deze heb ik even gevolgd, of ik kijk het daarna terug als ik aan de slag ga..

en ben begonnen met mijn eigen spullen, om een kerstkaartje te maken... 


Hierboven zie je de voorkant, het papier komt uit een 
blok van Dutch Doobadoo, en ook het sneeuwpoppetje is een 
dutch die cuts...


Hier zie je de binnenkant van de kaart


het stelletje en de boom, het hekje, en de andere kerstbomen 
staan een stukje voor de achtergrond. De lantaarn staat direct 
achter het koppeltje. De figuurtjes komen allemaal uit de 
diecut set, alleen de twee linkerbomen en de lantaarn is een stans van Marianne Design. 


Vandaag kan je weer de hele dag meedoen met je kerstkaartje 
bij 52WTC, de challenge liefde, dat geld ook voor dit kaartje, 
loopt nog steeds...

Vandaag heb ik nog een Wet Zorg & Dwang congres en dan 
is het weekend, van knutsels en kadootjes...
Joehoe..







17 opmerkingen:

Elly zei

Het is een hele mooie kaart.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Mooie kaart en heel leuk model.
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Wat een geweldig leuke kaart!
Veel plezier het weekend, dat wordt vast supergezellig.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje binnen in de kaart en de schattige plaatjes
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart en een heel mooi model.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig LEUKE kaart!!
Liefs Annemarie en Merit

Trudy zei

Wow wat is dit een ontzettende leuke kaart, prachtig dat tafereeltje in de binnenkant!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooie binnenkant! Leuk gedaan! Veel plezier van het weekeind! Groetjes Marijke

Eri zei

Wat een leuke kaart met de verrassende binnenkant!
Groetjes, Eri

!neke zei

Helemaal leuk zo !!!!!!
De binnenkant , top !

GerJanne zei

Wat gaaf Ingrid!! Voor- en binnenkant allebei even mooi!
Ik ben klaar met inpakken....tot morgen!!

Suzan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
joke zei

Wat een geweldige kaart met een verrassende binnenkant.
Groetjes Joke

Jantine zei

Wat een leuke kaart met een verrassende binnenkant, Ingrid! En veel plezier op je weekend!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ingrid! Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart en wat een verassende binnenkant super mooi! Groetjes Doris

Nancy zei

Hey Ingrid,
Oh, wat een leuke kerstkaart met de verrassende binnenkant!
Liefs,
Nancy