zondag 7 november 2021

reminder challenge K&K

 Hey hallo, 

Welkom bij de reminder van K&K..

We zijn nog bezig met de challenge; 

dieren uit de big five

leeuw - luipaard - olifant - buffel - nijlpaard


Ik maakte een kaartje met de leuke stempels van Cats on Appletrees
Twee olifantjes bij elkaar....

Wij zijn als team nog gezellig op DT weekend, het verslag daarvan zullen jullie 
vast wel zien, al is het niet hier, dan is het wel bij de andere dames op het blog..
We gaan naast kletsen en knutselen, nog even vergaderen, over wat gaan we het 
komend jaar allemaal doen.... 

Klik hier! om de voorbeelden van de DT leden te zien, en doe vooral gezellig met ons mee.. 

Fijne zondag gewenst...




4 opmerkingen:

karin zei

Mooi in dat zwart. Prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Heel tof die twee op een rij! X

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje, mooi !
grtjs,martina

cards-by-epie zei

Héél mooi is deze kaart geworden Ingrid.....
Groetjes Epie