zondag 21 november 2021

Nieuwe challenge K&K.

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post...

Vandaag start de challenge bij K&K...

deze keer willen we..

sneeuwpoppen op je kaart zien

Het is de tijd van kerstkaartjes maken, dus dat moet toch geen heel groot probleem zijn.. 


Ik had op het moment van het maken van dit kaartje, ik werk meestal ver vooruit met DT werk, 
geen sneeuwpop, dus ik ging op zoek naar papier, dit had ik nog van SU, daar sneeuwpoppen 
uit geknipt, en deze een beetje geordend neer gezet, de achtergrond is gestempeld..

klik hier! om naar het blog te gaan van K&K, 
en doe gezellig met ons mee....

Fijne zondag gewenst... 












7 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een goed idee om, als je geen sneeuwpop bij de hand hebt, ze dan maar uit te knippen.
Het is een gezellig tafereel zo met de hele bubs bij elkaar.

karin zei

Leuk kaartje Ingrid.
Groetjes,
Karin

Diny zei

wat een leuke kaart met de sneeuwpopjes Ingrid!
Groetjes Diny

Monique zei

Wauw! Dat was een knipwerk. Mooi gedaan!
XX Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel veel leuke sneeuwpoppen op je mooie kaart Ingrid, leuk bedacht en uitgevoerd.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Mooi geheel hoor, al die sneeuwpoppen. Mooi ook die rand. groetjes, Nelleke

Hermien zei

Een hele familie bij elkaar Ingrid, een super leuk kaartje.

groetjes Hermien