reminder knutsels en kadootjes - scrapling 3

 Hey hallo, 

Welkom, op deze zondag heb ik een reminder challenge voor jullie bij K&K 

maak een scrapling

zonder DP papier

Ik heb de onderstaande scrapling gemaakt. 

 vorige week maakte ik ook een scrapling, deze kan je hier! vinden...


De bovenstaande scrapling maakt ik met rose cardstock, 
deze stempelde ik met dezelfde kleur inkt..
Daarover heen vellum, de tekst heb ik erop gestempeld..
En daar komen de glaasjes dan weer op....


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K. 
En kijk nog even naar de leuke voorbeelden van het team. 
We hebben nog niet zoveel deelnemers..dus hoplijk trekt dit je over de streep...

Ik wens je een mooie zondag toe...








Reacties

  1. Leuke feestelijke scrapling.
    Mooi, de achtergrond, het is net dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer gaaf Ingrid!
    Wij hebben gisteren in het Roerpotje gegeten. Ken je dat?? Echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke scrapling Ingrid! Ik zal eens na gaan denken over een leuk achtergrondje..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.