donderdag 11 februari 2021

kerstkaart week 6

 Hey hallo

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Op het laatst van het jaar, heb ik een aantal kerstkaartjes alvast weer vooruit gemaakt...

De tijd van het jaar, en de vrije tijd die we hadden, was er de reden toe, dat ik vooruit heb gewerkt..

Daar pluk ik nu de vruchten van...

Het onderstaande kaartje maakt ik met de een blok van de Action... 


Het is een uitstansblok, heel makkelijk alles matchend, maar ik moet er niet teveel van maken, want het is me iets te gemakkelijk, en daar heb ik dan weer geen goed gevoel bij.. maar alla eentje dan... 

Ik laat vandaag met Rosina de kaartjes zien bij 52 WTC..
Klik je op de afbeelding dan kom je daar terecht.. 


Ik wens je een mooie donderdag en doe vooral gezellig met ons mee... 









21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstkaart, fijne dag.

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuk kaartje! Mooi hoe je het papier hebt gecombineerd

Annemarie en Merit zei

een hele leuk frisse kerstkaart!!
leuk papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Annemarie en Merit

Colien zei

Heel leuk kaartje, mooie papiertjes!
grtz Colien

Margo zei

Superleuk kaartje Ingrid
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Ingrid, en de kleurtjes matchen prachtig bij elkaar..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

leuke, mooie kaart in superleuke kleurtjes, geslaagd
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi papier heb je gebruikt en leuke details
groetjes ellen

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Ingrid.....mooie kleurencombi!
Groetjes Diny

Trudy zei

Leuke kaart in mooie kleuren!
Groetjes Trudy

Eri zei

Je hebt er een leuke kaart van gemaakt!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Die blokken zijn heel fijn om door het jaar heen kaartjes te maken als je minder tijd hebt.
En......ik gebruik ze graag in de zomer, als we op de camping zijn, dan heb ik weinig bij mij en kan toch kerstkaartjes maken (mijn kinderen verklaren me voor gek als ik met 35 graden een kerstkaart maak trouwens, hihi)
Maar, niet te kritisch zijn hoor, dit is echt een leuke kaart.
Misschien veel minder kwijt aan het maken, maar zeker niet minder leuk.

Gina zei

Mooie kerstkaart Ingrid Leuk met het gouden papier erbij ! Groetjes, Gina

Jantine zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Ingrid. Ik vind het ook zo leuk dat jouw en Rosina's kaartje leuk bij elkaar passen op de blog.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Af en toe moet dat toch kunnen en net is zonde om niet te gebruiken als je het toch al hebt gekocht. Een mooie kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

GerJanneke zei

Heel mooi, hoor en af en toe is het best lekker dat je snel klaar bent, alhoewel ik het gevoel wel herken.

Annerieke zei

Leuke kaart Ingrid! Ik herken dat wel, ik heb ook zo'n soort blok. Eén kaart vind ik dan nog wel leuk om te maken, maar dan wil ik wel weer mijn eigen ding doen. Toch is het handig als je niet zo veel tijd hebt.
Groetjes, Annerieke

!neke zei

Mooie strakke kaart!
Groeten Ineke

!neke zei

Mooie strakke kaart!
Groeten Ineke

!neke zei

Mooie strakke kaart!
Groeten Ineke