donderdag 28 januari 2021

kerstkaart week 4- start challenge

 Hey hallo,

Welkom bij de laatste donderdag van Januari..

gebruik (een) kerstbal(len) op je kaart

Nancy koos de challenge

daar kunnen we wel wat mee toch ? 

Ik maakte het onderstaande kaartje met spullen van SU van vorige jaar.... 




Je kun je wekelijkse kaart vandaag nog de hele dag linken..
Als je op de afbeelding hieronder klikt kom je op het blog van 52 WTC terecht.. 



Mee doen met de challenge? Dat kan vanaf morgen 7.00 uur 
tot en met 4 februari 23.55 uur... 
Kijk ook even naar de voorbeelden van het team en de gastdesigners..
Heel veel succes en hopelijk is het een leuke challenge voor je...

Fijne dag gewenst... 





22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Chique kerstkaart met dit mooie papier, fijne dag.

Kaartjes door Elise zei

Mooie kaart heb je gemaakt Ingrid! Gaaf papier heb je gebruikt

Nynke zei

Wat heb je prachtig papier gebruikt. Ik vind je kaart echt heel mooi! En deze challenge is zeker een leuke, daar kan ik wel wat mee.
Groetnis, Nynke

Rosina zei

Prachtig is je kerstkaartje met het mooie sprankelende kerstballen papier Ingrid
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Wow, wat een mooie en chique kaart!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een schitterend papier!
Groetjes Trudy

Antjes kaartcreaties zei

Wat een chique kaart met dit prachtige papier.
Heel elegant.
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi dessin-papier Ingrid en je hebt er een mooie kerstkaart mee gemaakt voor onze challenge.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Prachtig papier, Ingrid, geweldige kaart voor onze nieuwe challenge.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt, prachtig papier gebruikt!

Liefs, Merit en Annemarie

!neke zei

Mooi papier is dat !!!
Mooi geheel zo !
groeten Ineke

GerJanneke zei

heel mooi kaartje. Ik had nog niet eens gedacht aan papier met ballen, dat heb ik natuurlijk ook wel ergens liggen...dank voor de inspiratie.
En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer en reactie van mijn account, waarmee je dus NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

Marjan zei

Wat een prachtige kaart, oogt heel chic!

karien zei

Mooi kaartje!
Groetjes Karien

Annerieke zei

Mooie kaart, ballen genoeg hè. Door de kleurencombi vind ik de kaart erg stijlvol ogen.
Groetjes, Annerieke

Diny zei

Prachtig kaartje Ingrid....wat heb je MOOI papier gebruikt!
Groetjes Diny

marijke zei

Een heel mooi kaartje! En mooi papier! Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

da's echt wel het perfecte papier voor de kerstballenchallenge! ik vond (vind) dat papier fantastisch mooi.
groetjes
Nancy

Daphne zei

Oh oh, wat mooi weer.
Ik hou zo van deze eenvoud en toch helemaal compleet.

Gina zei

Heel leuke kerstkaart met de kerstballen ! Groetjes, Gina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Ingrid!
Groetjes Suzan